• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Filologiczny / Faculty of Philology
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Filologiczny / Faculty of Philology
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorCieśla, Bartłomiej (3)Burska, Katarzyna (2)Antczak-Sokołowska, Joanna (1)Banaśkiewicz, Paulina (1)Baran, Dariusz (1)Barczyk-Sitkowska, Agnieszka (1)Budzyńska, Magdalena (1)Burska, Katarzyna (1)Ciechańska, Anna (1)Czemplik, Karolina (1)... View MoreSubject
kreatywność językowa (43)
mody językowe (28)przestrzeń medialna (27)komizm językowy (24)język w sieci (22)naming (17)komunikacja internetowa (3)memy (3)facebook (2)słownictwo (2)... View MoreDate Issued2014 (35)2019 (8)Has File(s)Yes (43)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 43

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Wykorzystanie nazw własnych do modyfikacji frazemów w nagłówkach prasy sportowej (na przykładzie tygodnika „Piłka Nożna” i miesięcznika „Piłka Nożna Plus”) 

Burska, Katarzyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

Sieć pozwala na więcej – o języku współczesnych dziennikarzy uwag kilka 

Baran, Dariusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

„Wszystkie drogi prowadzą do Soczi” − analiza przekazów reklamowych przygotowanych na Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2014 w aspekcie kreatywności językowej 

Kowalczyk, Agnieszka (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

„To kłamstwo! Kopernik była kobietą!” – sposoby budowania komizmu językowego w wybranych filmach Juliusza Machulskiego 

Miławska, Małgorzata (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

Memy słowno-obrazowe jako wyraz kreatywności użytkowników Internetu 

Sałaj, Jagoda; Śliz, Agnieszka (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

Argumentacja jako językowy środek perswazji − na przykładzie prasowych tekstów reklamowych 

Witkowska, Ilona (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

Co śmieszy w filmach Abstrachuje.TV i co z tego wynika 

Krzysztoń, Karolina (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

Dlaczego śmieszą nas z założenia nieśmieszne żarty? – kilka uwag na temat krótkich żartów publikowanych na stronie suchary.com 

Lorenc, Arkadiusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

Alternate Reality Game – marketing wirusowy w rzeczywistości wirtualnej i sieciowej 

Wiater, Paweł (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

Jak odczytać relacje panujące pomiędzy słowem a obrazem? – analiza komiksu w wersji online na przykładzie „Bajki o Szafiarce” Ilony Myszkowskiej 

Duda, Joanna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 5

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback