Search
Now showing items 1-10 of 44
Wykorzystanie nazw własnych do modyfikacji frazemów w nagłówkach prasy sportowej (na przykładzie tygodnika „Piłka Nożna” i miesięcznika „Piłka Nożna Plus”)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Sieć pozwala na więcej – o języku współczesnych dziennikarzy uwag kilka
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
„Wszystkie drogi prowadzą do Soczi” − analiza przekazów reklamowych przygotowanych na Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2014 w aspekcie kreatywności językowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
„To kłamstwo! Kopernik była kobietą!” – sposoby budowania komizmu językowego w wybranych filmach Juliusza Machulskiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Memy słowno-obrazowe jako wyraz kreatywności użytkowników Internetu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Argumentacja jako językowy środek perswazji − na przykładzie prasowych tekstów reklamowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Co śmieszy w filmach Abstrachuje.TV i co z tego wynika
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Dlaczego śmieszą nas z założenia nieśmieszne żarty? – kilka uwag na temat krótkich żartów publikowanych na stronie suchary.com
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Alternate Reality Game – marketing wirusowy w rzeczywistości wirtualnej i sieciowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Jak odczytać relacje panujące pomiędzy słowem a obrazem? – analiza komiksu w wersji online na przykładzie „Bajki o Szafiarce” Ilony Myszkowskiej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)