Show simple item record

dc.contributor.authorMokras-Grabowska, Justyna
dc.date.accessioned2014-05-21T17:20:11Z
dc.date.available2014-05-21T17:20:11Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1644-8871
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/4561
dc.description.abstractMuzeum Sztuki ms2 w Łodzi, będące liczącą się w Europie placówką prezentującą kolekcję sztuki współczesnej XX i XXI w. charakteryzuje specyficzny typ odwiedzających. Gości muzeum charakteryzuje młody wiek, wysoki poziom wykształcenia oraz zawody związane ze sztuką. Umiejscowienie placówki na terenie CH Manufaktura powoduje, że odwiedzający korzystają przy okazji z wielu jej atrakcji (m.in.: galerii handlowej, centrum kinowego czy lokali gastronomicznych). Atrakcyjność muzeum na tle innych placówek muzealnych miasta oraz zabytków Łodzi oceniana jest wysoko (zwłaszcza jeżeli chodzi o architekturę budynku i wystrój jego wnętrza). Na podstawie przeprowadzonych badań ruchu turystycznego (2010 r.) muzeum okazało się istotnym obiektem turystycznym miasta, przyciągającym nie tylko samych jego mieszkańców, ale również gości z całej Polski i z zagranicy. Jest ponadto placówką umiejscowioną w nowej, komercyjnej przestrzeni turystycznej co przekłada się na liczbę odwiedzin muzeum.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofseriesTurystyka i Hotelarstwo;18
dc.subjectMuzeum Sztuki ms2 w Łodzipl_PL
dc.subjectruch turystycznypl_PL
dc.subjectsztuka współczesnapl_PL
dc.subjectatrakcyjność turystycznapl_PL
dc.titleCharakterystyka ruchu turystycznego w Muzeum Sztuki ms2 w Łodzipl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number139-157pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwerystet Łódzkipl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record