Kultura i turystyka: Recent submissions
Now showing items 161-180 of 189
-
Centra handlowe trzeciej generacji w Warszawie jako nowe produkty turystyczne
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Rola dziedzictwa kulturowego w kreowaniu wizerunku obszaru turystycznego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
„Wilno – Europejska Stolica Kultury 2009”. Cienie i blaski tytułu
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Miasto subiektywnie – łódzkie podwórka przy ulicy Piotrkowskiej
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Nowoczesne postrzeganie promocji kulturowych produktów turystycznych
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Alternatywna mapa miasta jako narzędzie promocji kultury i turystyki na przykładzie Use-It Warsaw
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Rzemiosło artystyczne i sztuka użytkowa narzędziem budowania atrakcyjności społeczno-gospodarczej Świebodzic
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Zamek na szlaku innowacji
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Kreatywny Szlak Województwa Łódzkiego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Rola Muzeum Sportu i Turystyki w propagowaniu kultury fizycznej
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Muzeum Historii Żydów Polskich jako przykład muzeum narracyjnego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Światowy przemysł parków tematycznych
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Aktualne tendencje na rynku atrakcji dla odwiedzających
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
„Dzień z Borowieckim” – projekt nowego produkt turystycznego Łodzi
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Kreowanie i promocja wydarzeń kulturalnych. Analiza Gliwickich Dni Dziedzictwa Kulturowego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Kulturowe szlaki turystyczne – próba klasyfikacji oraz postulaty w zakresie ich tworzenia i funkcjonowania
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Potencjał Wielkopolski w zakresie rozwoju turystyki kulturowej śladami jeździeckich tradycji i dziedzictwa
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Działania w obronie tradycji i dobrego smaku
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Wykorzystanie kultury ludowej w turystyce – nieuchronna komercjalizacja czy „ostatnia deska ratunku”?
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Specjalizacja tematyczna wsi i turystyka
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)