3. Kultura i turystyka – wspólnie zyskać!: Ostatnio dodane
Wyświetlanie pozycji 1-20 z 22
-
Rachunek zysków bez strat: identyfikacja ekonomicznych korzyści ze współdziałania kultury z turystyką
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Роль культуры в формировании туристического спроса
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Turystyka kulturowa w świetle koncepcji klastra turystycznego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Wioska tematyczna w aspekcie ekonomicznym
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Ginące zawody jako atrakcja turystyczna i pozarolnicze źródło zarobkowania mieszkańców obszarów wiejskich
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Rola turystyki w zachowaniu dziedzictwa etnicznego górali ukraińskich na terenach chronionych
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Turysta kulturowy – klient nietuzinkowy
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Nowoczesne trasy miejskie jako forma prezentacji historii i kultury oraz oferta turystyczna
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Projekt szlaku Juliana Tuwima w Łodzi
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Bitwa pod Gettysburgiem w 1863 roku jako przykład wykorzystania historii na potrzeby rozwoju produktu turystycznego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Dolina Pałaców i Ogrodów – nowy produkt turystyczny oparty na dziedzictwie kulturowym Kotliny Jeleniogórskiej
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Winiarstwo jako narodowe dziedzictwo kultury i jego wykorzystanie w enoturystyce północnych Węgier
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Region winiarski Małopolskiego Przełomu Wisły jako produkt turystyczny
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Kształtowanie ceny wstępu do atrakcji dziedzictwa
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Konkurencyjność muzeów w gospodarce doznań i kreatywności
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Lokalne muzeum jako inkubator produktów turystycznych
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Tradycyjne pożywienie ludowe jako element wzbogacający muzealną ofertę turystyczną Kujaw
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Centra handlowe trzeciej generacji w Warszawie jako nowe produkty turystyczne
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Rola dziedzictwa kulturowego w kreowaniu wizerunku obszaru turystycznego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
„Wilno – Europejska Stolica Kultury 2009”. Cienie i blaski tytułu
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)