Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKaczmarek, Sylwia
dc.contributor.authorKaczmarek, Jacek
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-04T15:27:46Z
dc.date.available2023-07-04T15:27:46Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationKaczmarek, S., Kaczmarek, J. (2009). Jak kultura SIĘ sprzedaje? W: A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka - razem, ale jak? (s. 47-55). Łódź: Wydawnictwo WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-918688-7-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47415
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo WSTH w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - razem, ale jak?, red. A. Stasiak, Wydawnictwo WSTH w Łodzi, Łódź 2009;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleJak kultura SIĘ sprzedaje?pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number47-55pl_PL
dc.referencesHeidegger M., 1996, Przyczynki do filozofii (Z wydarzania), tłum. B. Baran, J. Mizera, Wyd. Baran i Suszczyński, Kraków.pl_PL
dc.referencesKotler P., 1994, Marketing, Gebethner i Spółka, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKowalczyk A., 2008, Współczesna turystyka kulturowa – między tradycją a nowoczesnością, [w:] Kowalczyk A. (red.), Turystyka kulturowa. Spojrzenie geograficzne, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawapl_PL
dc.referencesStachura E., 1984, Poezja i proza, t. 5, Czytelnik, Warszawa.pl_PL
dc.referencesStasiak A., 2007, Kultura a turystyka – wzajemne relacje, [w:] Stasiak A. (red.), Kultura i turystyka – razem czy oddzielnie?, WSTH w Łodzi, Łódź.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe