Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKruczek, Zygmunt
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-04T15:35:56Z
dc.date.available2023-07-04T15:35:56Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationKruczek, Z. (2009). Między atrakcją a pułapką turystyczną. Dylematy turystyki kulturowej XXI wieku. W: A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka - razem, ale jak? (s. 71-80). Łódź: Wydawnictwo WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-918688-7-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47417
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - razem, ale jak?, red. A. Stasiak, Wydawnictwo WSTH w Łodzi, Łódź 2009;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleMiędzy atrakcją a pułapką turystyczną. Dylematy turystyki kulturowej XXI wiekupl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number71-80pl_PL
dc.referencesCohen E., 1972, Towards a sociology of international tourism, Social Research, 39.pl_PL
dc.referencesDziedzic T., 2005, Badania ankietowe profilu społecznego turystów odwiedzających Polskę (miasta i atrakcje turystyczne). Raport z badań, Instytut Turystyki, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGoodall B., 1990, The dynamics of tourism place marketing, [w:] Ashworth G., Goodall B. (red.), Marketing tourism places, Routledge, London.pl_PL
dc.referencesKruczek Z., 2005, Methods for studying tourist attractions, Tourism in Scientific Research, Kraków–Rzeszów.pl_PL
dc.referencesKruczek Z., 2009, Polska. Geografia atrakcji turystycznych, Proksenia, Kraków.pl_PL
dc.referencesLundberg D., 1985, The tourist business, Van Nostrand Reinhold, New York.pl_PL
dc.referencesMcCannel D., 2002, Turysta. Nowa teoria klasy próżniaczej, Wyd. Literackie Muza S.A., Warszawa.pl_PL
dc.referencesMicuła G., 2008, Park miniatur w Inwałdzie, Atrakcje. Magazyn Czasu Wolnego, 3.pl_PL
dc.referencesNowacki M., 2000, Rola interpretacji dziedzictwa w zarządzania atrakcjami turystycznymi, Problemy Turystyki, 23 (3–4).pl_PL
dc.referencesPodemski K., 2004, Socjologia podróży, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Adama Mickiewicza, Poznań.pl_PL
dc.referencesPrzyszłe trendy w turystyce, Europejska Komisja Turystyki: http://www.etccorporate.orgpl_PL
dc.referencesRanking parków rozrywki, 2008, Atrakcje. Magazyn Czasu Wolnego, 3.pl_PL
dc.referencesRichards G, 2001, Cultural Attractions and European Tourism, CABI Publishing, Wallingford.pl_PL
dc.referencesRichards G., 2004, Marketing atrakcji turystycznych, Pearson Longan, Polska Organizacja Turystyczna, Warszawa.pl_PL
dc.referencesRohrscheidt A., 2008a, Turystyka kulturowa. Fenomen, potencjał, perspektywy, GWSHM Milenium, Gniezno.pl_PL
dc.referencesRohrscheidt A., 2008b, Turystyka kulturowa – wokół definicji, Turystyka kulturowa, 1. Internetowe czasopismo turystyczne, 1: www.turystykakulturowa.orgpl_PL
dc.referencesStasiak A., 2007, Kultura i turystyka – wzajemne relacje, [w:] Stasiak A. (red.), Kultura i turystyka – razem czy oddzielnie?, Wyd. WSTH w Łodzi, Łódź.pl_PL
dc.referencesSwarbrooke J., 1995, The development and management of visitors attractions, Butterworth–Heinemann, Oxford.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe