Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKruczek, Zygmunt
dc.contributor.authorWalas, Bartłomiej
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-07T07:15:37Z
dc.date.available2023-07-07T07:15:37Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationKruczek, Z., Walas, B. (2009). Nowoczesne postrzeganie promocji kulturowych produktów turystycznych. W: A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka - wspólnie zyskać! (s. 335-360). Łódź: Wydawnictwo WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-918688-8-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47438
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - wspólnie zyskać!, red. A. Stasiak, Wydawnictwo WSTH w Łodzi, Łódź 2009;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleNowoczesne postrzeganie promocji kulturowych produktów turystycznychpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number335-360pl_PL
dc.referencesAltkorn J., 1995, Marketing w turystyce, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesBuczkowska K., Mikos von Rohrscheidt A. (red.), 2009, Współczesne formy turystyki kulturowej, Monografia, nr 391, AWF Poznań.pl_PL
dc.referencesCultural and sporting events – new opportunities for local tourism and SME’e development. Case study, 2009, Amnoos Consultant, Komisja Europejska, Bruksela.pl_PL
dc.referencesDziedzic T., 2005, Badania ankietowe profilu społecznego turystów odwiedzających Polskę (miasta i atrakcje turystyczne). Raport z badań, Instytut Turystyki, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGlińska E., Florek M., Kowalewska A., 2009, Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia, Wolters Kluwer, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGołembski G. (red.), 2009, Kompendium wiedzy o turystyce. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKaczmarek J., Stasiak A., Włodarczyk B., 2005, Produkt turystyczny. Pomysł, organizacja, zarządzanie, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKlich A., 2008, Czy to promocja, czy to kabaret, w górę kopytka, Gazeta Wyborcza Katowice, 03.04.2008.pl_PL
dc.referencesKruczek Z., 2005, Szlaki przemysłowe produktem turystyki specjalistycznej, [w:] Zabytki transportu – potencjał kulturowy i turystyczny, Zeszyty Naukowo- -Techniczne Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji, Nr 74/125, Kraków.pl_PL
dc.referencesKruczek Z., 2006, Promocja atrakcji turystycznej na przykładzie Kopalni Soli w Wieliczce, Międzynarodowa Konferencja AWF Warszawa „Strategia rozwoju turystyki w Polsce na lata 2007–2013, założenia teoretyczne jako inspiracja dla praktyki”, AWF, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKruczek Z., 2008, Kreowanie nowych produktów turystycznych w projekcie „Turystyka wspólna sprawa” w oparciu o dziedzictwo kulturowe, [w:] Komercjalizm turystyki kulturowej, Wyższa Szkoła Zarządzania we Wrocławiu, Monografie, Wrocław.pl_PL
dc.referencesKruczek Z., Walas B., 2004, Promocja i informacja turystyczna, Proksenia, Kraków.pl_PL
dc.referencesKrupa J., Koneweczka R., 2005, Szlak turystyczny „Śladami Łemków” jako propozycja markowego produktu Podkarpacia i jego promocja, Folia Turistica, 16, Kraków.pl_PL
dc.referencesMarka a branding – wymiary marki miejsca, 2008, Ekspertyza wykonana przez Instytut Marki Polskiej dla POT, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMiddleton V.T.C., 1996, Marketing w turystyce, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMikołajczyk A., 2007, Pierwszy raport o stanie marketingu miejsc w regionach i miastach Polski, cz. 2: marketing wizerunku, Brief for Poland.pl_PL
dc.referencesMikołajczyk A., 2008, Kluczowe wskazówki przy realizacji kampanii promocji regionu, prezentacja przygotowana na konferencję „Turystyka wobec UEFA EURO 2012 – możliwości i integracja działań w projekcie”, Brief for Poland, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMikos von Rohrscheidt A., 2008, Turystyka kulturowa. Fenomen, potencjał, perspektywy, Wydawnictwo GWSHM Milenium, Gniezno.pl_PL
dc.referencesNawrot Ł., Zmyślony P., 2009, Międzynarodowa konkurencyjność regionów turystycznych. Od programowania rozwoju do zarządzania strategicznego. Monografia nr 1, Proksenia, Kraków.pl_PL
dc.referencesPawlicz A., 2008, Promocja produktu turystycznego, Difin, Warszawa.pl_PL
dc.referencesPrzewodnik dobrych praktyk. Turystyka Wspólna Sprawa, 2008, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Warszawa.pl_PL
dc.referencesStanowicka-Traczyk A., 2008, Kształtowanie wizerunku miast, Branta, Bydgoszcz.pl_PL
dc.referencesStasiak A., 2007, Kultura i turystyka – wzajemne relacje, [w:] Stasiak A. (red.), Kultura i turystyka – razem czy oddzielnie?, Wydawnictwo WSTH w Łodzi, Łódź.pl_PL
dc.referencesSzromnik A., 2007, Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Wolters Kluwer, Warszawa.pl_PL
dc.referencesWalas B., 2009, Założenia marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008–2015, Nowe Problemy Turystyki, 1 (2).pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe