Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOrzechowska, Joanna
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-07T07:17:19Z
dc.date.available2023-07-07T07:17:19Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationOrzechowska, J. (2009). Miasto subiektywnie – łódzkie podwórka przy ulicy Piotrkowskiej. W: A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka - wspólnie zyskać! (s. 319-333). Łódź: Wydawnictwo WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-918688-8-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47439
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - wspólnie zyskać!, red. A. Stasiak, Wydawnictwo WSTH w Łodzi, Łódź 2009;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleMiasto subiektywnie – łódzkie podwórka przy ulicy Piotrkowskiejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number319-333pl_PL
dc.referencesCiupiński T., 1988, Lekcja wychowania obywatelskiego trwa, Wędrownik, 4 (316).pl_PL
dc.referencesCoelho P., 2006, Być jak płynąca rzeka. Myśli i impresje 1998–2005, Świat Książki, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDomański T. 2002, Skuteczna promocja miasta i regionu podstawowym zadaniem marketingu terytorialnego, [w:] Marketing terytorialny, pod red. T. Markowskiego, Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesErtman M., 1998, Łódzkie witraże, Wydawnictwo Literatura, Łódź.pl_PL
dc.referencesGołembski G. (red.), 2002, Kompendium wiedzy o turystyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa–Poznań.pl_PL
dc.referencesKaczmarek J., Stasiak A., Włodarczyk B., 2002, Produkt turystyczny, albo jak organizować poznawanie świata, Wydawnictwo UŁ, Łódź.pl_PL
dc.referencesKarpińska G.E., 2000, Miejsca wyodrębnione ze świata. Przykład łódzkich kamienic czynszowych, Łódzkie Studia Etnograficzne, t. XXXVIII, Polskie Towarzystwo Ludoznawcze, Łódź.pl_PL
dc.referencesKowalczyk A., 2001, Geografia turyzmu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesŁuczak A., 2002, Wizerunek miasta jako element strategii marketingowej, [w:] Marketing terytorialny, pod red. T. Markowskiego, Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMacCannell D., 2005, Turysta. Nowa teoria klasy próżniaczej, Muza, Warszawa.pl_PL
dc.referencesNowacki M., 2003, Wrażenia osób zwiedzających atrakcje turystyczne, Folia Touristica, 14.pl_PL
dc.referencesOrzechowska-Kowalska K., 1994, Analiza wybranych walorów krajoznawczych Krakowa (zasoby, stan, udostępnienie, wartości poznawcze i emocjonalne), Folia Turistica, 5.pl_PL
dc.referencesSzeffel A., 2007, Widzenie niewidzialnego. Kino drogi Wima Wendersa, Auto-portret. Pismo o dobrej przestrzeni, 1.pl_PL
dc.referencesTuan Y.-F., 1987, Przestrzeń i miejsce, PIW, Warszawa.pl_PL
dc.referencesUrry J., 2007, Spojrzenie turysty, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe