Show simple item record

dc.contributor.authorĆwiklińska, Jolanta
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-07T07:36:46Z
dc.date.available2023-07-07T07:36:46Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationĆwiklińska, J. (2009). Rola dziedzictwa kulturowego w kreowaniu wizerunku obszaru turystycznego. W: A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka - wspólnie zyskać! (s. 283-300). Łódź: Wydawnictwo WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-918688-8-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47441
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - wspólnie zyskać!, red. A. Stasiak, Wydawnictwo WSTH w Łodzi, Łódź 2009;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleRola dziedzictwa kulturowego w kreowaniu wizerunku obszaru turystycznegopl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number283-300pl_PL
dc.referencesBotan C., 1993, A human nature approach to image and ethics in international public relations, Journal of Public Relations Research, 5.pl_PL
dc.referencesCoombs W.T., 2005, Image, [w:] Encyclopedia of public relations, pod red. R.L. Heatha, Sage Publications, London.pl_PL
dc.referencesĆwiklińska J., 2008, Miejsce instrumentów public relations w strategiach promocyjnych miast i regionów, [w:] Turystyka jako czynnik wzrostu konkurencyjności regionów w dobie globalizacji, pod red. G. Gołembskiego, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań.pl_PL
dc.referencesDziedzictwo niematerialne, 2009, Polski Komitet ds. UNESCO (w wersji elektronicznej: http://www.unesco.pl/kultura/dziedzictwo-kulturowe/dziedzictwo-niematerialne, data dostępu: 25.07.2009)pl_PL
dc.referencesGrunig J., 2001, Two-way symmetrical public relations. Past, present and future, [w:] Handbook of public relations, pod red. R.L. Heatha, Sage Publications, Thousand Oaks.pl_PL
dc.referencesJokilehto J., 2005, Definition of cultural heritage: References to documents in history, ICCROM Working Group ‘Heritage and Society’, Rome.pl_PL
dc.referencesKalendarz imprez, 2009, Urząd Miejski w Sandomierzu, Sandomierz.pl_PL
dc.referencesKarwowski J., 2002, Tożsamość a wizerunek miejscowości turystycznej, [w:] Kreowanie wizerunku turystycznego regionów, gmin i miast, pod red. A. Szwichtenberga, Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, Koszalin.pl_PL
dc.referencesKotler Ph., 1994, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola, Gebethner & S-ka, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLöwensberg D., 2006, Corporate image, reputation and identity, [w:] Exploring public relations, pod red. R. Tencha i L. Yeomans, Prentice Hall, Harlow.pl_PL
dc.referencesOpinia w sprawie: „Turystyka i kultura: dwie siły służące wzrostowi”, 2006, Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej (2006/C 110/01), Europejski Komitet Ekonomiczno-Społeczny, Bruksela.pl_PL
dc.referencesSzopski M., 2005, Komunikowanie międzykulturowe, WSiP S.A., Warszawa.pl_PL
dc.referencesUNESCO Convention for the safeguarding of the intangible cultural heritage, Article 2 – Definitions, 2003, UNESCO (w wersji elektronicznej: http://www.unesco.org/culture/ich/index.php?pg=00006, data dostępu: 25.07. 2009)pl_PL
dc.referencesWojcik K., 2005, Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Wydawnictwo Placet, Warszawa.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe