Show simple item record

dc.contributor.authorDudek-Mańkowska, Sylwia
dc.contributor.authorFuhrmann, Magdalena
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-07T07:56:59Z
dc.date.available2023-07-07T07:56:59Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationDudek-Mańkowska, S., Fuhrmann, M. (2009). Centra handlowe trzeciej generacji w Warszawie jako nowe produkty turystyczne. W: A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka - wspólnie zyskać! (s. 269-282). Łódź: Wydawnictwo WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-918688-8-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47442
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - wspólnie zyskać!, red. A. Stasiak, Wydawnictwo WSTH w Łodzi, Łódź 2009;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleCentra handlowe trzeciej generacji w Warszawie jako nowe produkty turystycznepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number269-282pl_PL
dc.referencesBussey K., 1987, Leisure + shopping = ?, Leisure Management, 7 (9).pl_PL
dc.referencesGoeldner Ch.R.J.R., Ritchie B., McIntosh R.W., 2000, Tourism: principles, practices, philosophies, John Wiley and Sons Inc., New York.pl_PL
dc.referencesKent W.E., Shock P.J., Snow R.E., 1983, Shopping tourism’s unsung hero(ine), Journal of Travel Research, 21 (4).pl_PL
dc.referencesPaige R.C, Littrell M.A., 2003, Tourism activities and shopping preferences, Journal of Shopping Center Research, 10 (2).pl_PL
dc.referencesRodrigues T., 2001, Tourists spending more time at the malls, Business Journal, 22 (19).pl_PL
dc.referencesTimothy D.J., Butler R.W., 1995, Cross border shopping: A North American perspective, Annals of Tourism Research, 22 (1).pl_PL
dc.referencesTurner L.W., Reisinger Y., 2001, Shopping satisfaction for domestic tourists, Journal of Retailing and Consumer Services, 8 (1).pl_PL
dc.referencesWilk W., 2003, Między zakupami a rozrywką – nowe znaczenie centrum handlowego, Prace i Studia Geograficzne.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe