Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBuczkowska, Karolina
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-11T11:17:14Z
dc.date.available2023-07-11T11:17:14Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationBuczkowska, K. (2009). Turysta kulturowy – klient nietuzinkowy. W: A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka - wspólnie zyskać! (s. 81-94). Łódź: Wydawnictwo WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-918688-8-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47489
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - wspólnie zyskać!, red. A. Stasiak, Wydawnictwo WSTH w Łodzi, Łódź 2009;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleTurysta kulturowy – klient nietuzinkowypl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number81-94pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAWF w Poznaniu, Wydział Turystyki i Rekreacji, Zakład Kulturowych Podstaw Turystykipl_PL
dc.referencesBarbier B., 2005, Wybrane aspekty turystyki kulturowej Francuzów, Turyzm, 15 (1–2).pl_PL
dc.referencesBąk S.A., 2007, Działania Unii Europejskiej na rzecz kultury i turystyki kulturowej, Difin, Warszawa.pl_PL
dc.referencesBuczkowska K., 2008, Turystyka kulturowa. Przewodnik metodyczny, Wydawnictwo AWF w Poznaniu, Poznań.pl_PL
dc.referencesCity tourism & culture. The European experience. A report of the World Tourism Organization and the Research Group of the European Travel Commission, 2005, World Tourism Organization, Madrid.pl_PL
dc.referencesDobrucka M., 2009, Turystyka kulturowa formą dialogu międzykulturowego, Instytut Badań nad Cywilizacjami, Studenckie Koło Naukowe Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie (w wersji elektronicznej: http://kolo.cywilizacje.pl/news-id-235 (data dostępu: 14.08.2009).pl_PL
dc.referencesEncyklopedia zarządzania, (w wersji elektronicznej: http://mfiles.pl/pl/index.php/Klient (data dostępu: 14.08.2009).pl_PL
dc.referencesJafari J. (red.), 2000, Encyclopedia of tourism, Routledge, London.pl_PL
dc.referencesMarciszewska B., 2002, Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania rozwoju turystyki kulturowej w Polsce, Problemy Turystyki i Hotelarstwa, 3.pl_PL
dc.referencesMikołajewicz A., Srebro B., Przygotowanie specjalistycznej oferty dla grup turystów uczestniczących w turystyce wiejskiej, maszynopis.pl_PL
dc.referencesMikos von Rohrscheidt A., 2008, Turystyka kulturowa. Fenomen, potencjał, perspektywy, Wydawnictwo GWSHM Milenium, Gniezno.pl_PL
dc.referencesRichards G., 2001, The development of cultural tourism in Europe, [w:] Cultural attraction and European tourism, pod red. G. Richardsa, Wydawnictwo Cabi, Cambridge.pl_PL
dc.referencesRichards G. (red.), 2007, Cultural tourism, global and local perspectives, Routledge, New York–London.pl_PL
dc.referencesTourism at world heritage sites: The site manager’s handbook, 1994, The ICOMOS Committee on Cultural Tourism, World Tourism Organization, Madrid.pl_PL
dc.referencesWho are cultural tourists?, 2004, ArtsMarket Newsletter, ArtsMarket Inc.pl_PL
dc.contributor.authorEmailturystykakulturowa@interia.plpl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe