Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKruczek, Zygmunt
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-24T07:30:14Z
dc.date.available2023-07-24T07:30:14Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationKruczek, Z. (2014). Festiwal Kultury Żydowskiej – megawydarzenie i flagowa atrakcja Krakowa. Ocena wydarzenia z wykorzystaniem metody etnografii wirtualnej. W: B. Krakowiak, A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka – w kręgu wydarzeń (s. 105–120). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61001-27-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47580
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka – w kręgu wydarzeń, red. B. Krakowiak, A. Stasiak, ROTWŁ, Łódź 2014;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleFestiwal Kultury Żydowskiej – megawydarzenie i flagowa atrakcja Krakowa. Ocena wydarzenia z wykorzystaniem metody etnografii wirtualnejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number105–120pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Wychowania Fizycznego w Krakowiepl_PL
dc.referencesBORKOWSKI M., 2014, Rekordowe Szalom na Szerokiej. Mimo Mundialu, „Gazeta Wyborcza” z 07.07.pl_PL
dc.referencesBORZYSZKOWSKI J., 2011, Wpływ eventu na rynek turystyczny – przykład ślubu księcia Williama i Kate Middleton, „Turystyka Kulturowa”, 4–6, s. 63–75.pl_PL
dc.referencesBUCZKOWSKA K., 2009, Kulturowa turystyka eventowa, [w:] K. Buczkowska, A. Mikos von Rohrscheidt (red.), Współczesne formy turystyki kulturowej, Poznań.pl_PL
dc.referencesCAGIEL G., 2014, Festiwal Kultury Żydowskiej – tradycja i nowe brzmienia, „Gazeta Wyborcza” z 07.05.pl_PL
dc.referencesCICHOCKI P., JĘDRECKI T., ZYDEL R., 2012, Etnografia wirtualna, [w:] D. Jemielniak (red.), Badania jakościowe, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDODZIUK A., 2013, Druga dusza. O dwudziestu Festiwalach Kultury Żydowskiej w Krakowie, Wyd. Czarna Owca, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGRUBER R.E., 1995, In Krakow, a ‘Jewish Woodstock’, „The New York Times”, July 19.pl_PL
dc.referencesGRUBER R.E., 2009, Beyond Virtually Jewish: New Authenticities and Real Imaginary Spaces in Europe, „The Jewish Quorterly Review”, 99, 4 (Fall), s. 487–504.pl_PL
dc.referencesJAFARI J., 2000, Encyclopedia of tourism, Routledge, London.pl_PL
dc.referencesJOINSON A., 2005, Deviance and the Internet. New Challenges for Social Science, „Social Science Computer Review”, 23, 1.pl_PL
dc.referencesKORBIEL K., 2013, Naśladownictwo społeczne jako determinanta zachowań konsumentów produktów turystycznych, praca doktorska, promotor: R. Winiarski, AWF Kraków.pl_PL
dc.referencesKRUCZEK Z., 2011, Atrakcje turystyczne – fenomen, typologia, metody badań, Proksenia, Kraków.pl_PL
dc.referencesMARKHAM A.N., 2010, Metody, polityka i etyka reprezentacji w etnografii on-line, [w:] N.K. Denzin, Y.S. Lincoln (red.), Metody badań jakościowych, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMAZZOLINI M., MADDISON S., 2003. Sage, guide or ghost? The effect of instructor intervention on student participation in online discussion forums, „Computers and Education”, 40.pl_PL
dc.referencesMIKOS VON ROHRSCHEIDT A., 2008, Turystyka kulturowa. Fenomen, potencjał, perspektywy, Gniezno.pl_PL
dc.referencesORLA-BUKOWSKA A., TOMANEK K., 2013, Who is Doing Jewishness in Poland, „New Eastern Europe” 3 (VIII).pl_PL
dc.referencesPIASECKA E., 2012, Uczestnictwo w muzycznych wydarzeniach kulturalnych – forma turystyki czy tylko sposób spędzania czasu wolnego, „Turystyka Kulturowa”, 2/lutypl_PL
dc.referencesRATKOWSKA P., 2010, O festiwalu w kontekście turystyki kulturowej, czyli turystyka eventowa raz jeszcze „Turystyka Kulturowa”, 6/czerwiec.pl_PL
dc.referencesSWARBROOKE J., 2002, The development and management of visitor attractions, 2nd ed., Butterworth Heinemann, Oxford.pl_PL
dc.referencesWEIDENFELD A., 2010, Iconicity and Flagshipness of Tourist Attractions, „Annals of Tourism Research”, 37, 3, s. 851–854.pl_PL
dc.contributor.authorEmailzygmunt.kruczek@awf.krakow.plpl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe