Show simple item record

dc.contributor.authorSempach, Marek
dc.date.accessioned2024-03-28T14:55:15Z
dc.date.available2024-03-28T14:55:15Z
dc.date.issued2022-12-30
dc.identifier.citationSempach M., Pandemia COVID-19 a specyfika organizacji oraz działań sztabu wyborczego w zakresie prowadzenia marketingowej kampanii wyborczej, [w:] Polityka, kultura i społeczeństwo w czasach pandemii: Wybrane zagadnienia, Sędkowski M. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. 123-147, https://doi.org/10.18778/8220-766-1.06pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/51237
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofSędkowski M. (red.), Polityka, kultura i społeczeństwo w czasach pandemii: Wybrane zagadnienia, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022;pl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titlePandemia COVID-19 a specyfika organizacji oraz działań sztabu wyborczego w zakresie prowadzenia marketingowej kampanii wyborczejpl
dc.typeBook chapter
dc.page.number123-147
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznychpl
dc.identifier.eisbn978-83-8142-766-1
dc.identifier.doi10.18778/8220-766-1.06


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/