Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLehmkuhl, Paulina
dc.date.accessioned2025-05-22T11:48:51Z
dc.date.available2025-05-22T11:48:51Z
dc.date.issued2022-12-30
dc.identifier.citationLehmkuhl P., Projektowanie aplikacji mobilnej do autonomicznej nauki leksyki języka angielskiego, [w:] Aktywizacja – innowacja – inspiracja w (glotto)dydaktyce , Grochala B., Pokorska M., Syrek M. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. 41-53, https://doi.org/10.18778/8220-940-2.04pl
dc.identifier.isbn978-83-8220-940-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/55614
dc.description.abstractNiniejszy artykuł identyfikuje kluczowe cechy niezbędne do projektowania i rozwoju aplikacji do autonomicznej nauki słownictwa angielskiego jako języka obcego. Teorie i modele z (psycho)lingwistyki oraz projektowania multimediów zapewniają kompleksowy punkt wyjścia dla projektowania aplikacji mobilnych. W artykule pokazano również, jak omówione teorie i modele mogą być zastosowane w projektowaniu cyfrowych narzędzi do nauki słownictwa języka angielskiego na przykładzie nowo utworzonej aplikacji mobilnej LexiFun dla uczniów szkół średnich w Niemczech.pl
dc.description.abstractThis paper identifies key features crucial for design and development of vocabulary learning apps for English as a foreign language. Theories and models from (psycho)linguistics and multimedia design come together to provide a comprehensive point of departure for designing mobile apps. Taking the newly developed coursebook-corresponding app LexiFun for secondary EFL learners as an example, this paper also shows how such theories and models can be implemented into designing a digital tool for autonomous lexical learning for young secondary school students in Germany.en
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofGrochala B., Pokorska M., Syrek M. (red.), Aktywizacja – innowacja – inspiracja w (glotto)dydaktyce , Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022;pl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleProjektowanie aplikacji mobilnej do autonomicznej nauki leksyki języka angielskiegopl
dc.title.alternativeDesigning an EFL vocabulary app for autonomous lexical learningen
dc.typeBook chapter
dc.page.number41-53
dc.contributor.authorAffiliationUniversity of Wuppertal, School of Humanities, English and American Studies, Teaching English as a Foreign Language (TEFL)pl
dc.identifier.eisbn978-83-8220-941-9
dc.contributor.authorEmaillehmkuhl@uni-wuppertal.de
dc.identifier.doi10.18778/8220-940-2.04


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/