Zdalne nauczanie przedmiotów innych niż język polski w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego

Oglądaj/ Otwórz
Data
2022-12-30Autor
Góralczyk-Mowczan, Paula
Maćkowiak, Rafał
Metadata
Pokaż pełny rekordStreszczenie
Artykuł stanowi kontynuację badań dotyczących oceny przez słuchaczy zajęć prowadzonych zdalnie w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego w czasie pandemii COVID-19. W tekście przedstawione zostały wyniki ankiety dotyczącej oceny przedmiotów innych niż język polski, czyli: matematyki, biologii, fizyki, chemii, historii, geografii i wiedzy o Polsce. W badaniach udało się ustalić, co według słuchaczy należy poprawić w nauczaniu online, a co ich w nim satysfakcjonowało. Dzięki temu poznaliśmy kierunki rozwoju, które mogą wpłynąć na wzmocnienie potencjału dydaktycznego jednostki. The article is a continuation of research on the evaluation by students of remotely conducted classes at the Polish Language Center for Foreigners of the University of Lodz during the COVID-19 pandemic. The text presents the results of the survey (conducted after the first semester of distance learning in the 2020/2021 academic year) regarding the assessment of subjects other than Polish, i.e. mathematics, biology, physics, chemistry, history, geography and knowledge about Poland. The research found out what, according to the students, should be improved in online learning, and what satisfied them. Thanks to this, we learned about the potential directions of development that may strengthen the teaching potential of an individual.
Collections