Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRojek, Marcin
dc.date.accessioned2025-06-30T08:21:53Z
dc.date.available2025-06-30T08:21:53Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/55801
dc.description.abstractCelem badania była identyfikacja rzeczywistych edukacyjnych właściwości coworkingu. Wyniki badania wskazują, że w coworkingu występują nie tylko „spontaniczne” możliwości uczenie się, ale złożone struktury myśli, działań, celów, wartości, praktyk, zachowań i przedmiotów angażujących dorosłych w edukację, co można nazwać coworkingową kulturą całożyciowego uczenia się. Kultura ta opiera się na ukierunkowaniu funkcjonowania coworkingu na edukacyjne potrzeby i aspiracje pracujących w nim osób, na pomocy w rozpoznawaniu potrzeb edukacyjnych, na wspieraniu rozwoju osobistego i zawodowego oraz pomocy w osiąganiu sukcesów zawodowych., a jej główne elementy to: zaprojektowanie architektoniczne, wyposażenie, relacje międzyludzkie, wartości, narzędzia cyfrowe, meetup'y i regulaminy. Coworking zakreśla nowy i perspektywiczny dla pedagogiki (w szczególności pedagogiki pracy, andragogiki i pedagogiki społecznej) obszar badań. Dalsze pedagogiczne badanie coworkingu, próby zrozumienia i wyjaśnienia jego edukacyjnego wymiaru i pedagogicznej problematyki może rzucić nowe światło na od dawna w pedagogice podejmowane problemy jak: samowychowanie, uczenie się w miejscu pracy, rozwój, relacje człowiek-wychowanie-praca, socjalizacja i autokreacja.pl_PL
dc.description.sponsorshipNarodowe Centrum Nauki, Miniatura 8, 2024/08/X/HS6/00142pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectcoworkingpl_PL
dc.subjectcałożyciowe uczenie siępl_PL
dc.subjectuczenie się w miejscu pracypl_PL
dc.subjectedukacja nieformalnapl_PL
dc.titleEdukacyjne właściwości coworkingupl_PL
dc.typeDatasetpl_PL
dc.rights.holderMarcin Rojekpl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.contributor.authorBiographicalnoteadiunktpl_PL
dc.contributor.authorEmailmarcin.rojek@now.uni.lodz.plpl_PL
dc.disciplinepedagogikapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

  • Dane badawcze | Research Data [4]
    Dane badawcze zebrane w ramach projektów realizowanych na Wydziale Nauk o Wychowaniu | Research data collected as part of projects carried out at the Faculty of Educational Sciences

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe