Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 10
Wykorzystanie kultury ludowej w turystyce - nieuchronna komercjalizacja czy "ostatnia deska ratunku"?
(Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Postępujące procesy cywilizacyjne powodują, że dawna kultura ludowa zanika, zmieniają się jej pierwotne funkcje. "Ostatnią deską ratunku" dla zasobów kultury ludowej jest turystyka, dzięki której wiele miejsc i tradycji ...
Szlaki turystyczne - zagospodarowanie, atrakcja czy produkt turystyczny?
(ZG PTTK Warszawa, 2007)
Rozwój turystyki nierozerwalnie związany jest z wytyczaniem szlaków turystycznych. Przygotowane z myślą o turystach drogi i ścieżki są widomym znakiem opanowywania (oswajania) przestrzeni geograficznej i podporządkowywania ...
Strategie rozwoju produktu turystycznego obszaru
(Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, 2005)
Muzea wobec wyzwań współczesnej turystyki
(Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze, 2006)
Produkt turystyczny - szlak
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2006)
Mimo długiej i bogatej historii tworzenia szlaków turystycznych w Polsce (od 1880 r.) do dziś nie dopracowano się jednej, powszechnie akceptowanej ich definicji. Problemy z precyzyjnym zdefiniowaniem szlaku turystycznego ...
Gastronomia jako produkt turystyczny
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelasrtwa w łodzi, 2007)
Jedną z podstawowych potrzeb osób podróżujących jest zaspokojenie głodu i pragnienia. Dlatego rozwój gastronomii jest ściśle powiązany z rozwojem turystyki. Przez długie lata w Polsce jej rola była jednak niedoceniana. ...
Centrum handlowo-rozrywkowe Manufaktura jako nowa atrakcja turystyczna Łodzi
(Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego, Urząd Miejski w Zabrzu, 2005)
Produkt turystyczny
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w łodzi, 2002)
W klasycznej formule marketingowej „5P” pojęcie produktu wymieniane jest „jednym tchem” z pozostałymi czterema składnikami. Dobrze, jeśli występują one bezpośrednio po produkcie, gorzej jeśli znajdują się przed nim. Istotnym ...
Produkt turystyczny i jego ewolucja
(Wydawnictwo UŁ, 2001)
Głównym celem artykułu jest uporządkowanie zagadnień związanych z produktem turystycznym i jego historycznym rozwojem. Autorzy podejmują próbę nowego spojrzenia na rozwój migracji i usług turystycznych. Podstawą rozważań ...