Search
Now showing items 1-10 of 29
Pilotaż wycieczek turystycznych. Testy i pytania egzaminacyjne
(2007)
W niniejszym, drugim już wydaniu testów i pytań egzaminacyjnych dla kandydatów na pilotów wycieczek uwzględniono wszystkie aktualnie obowiązujące przepisy (stan prawny na dzień 01.01.2007 r.).
Celem publikacji jest ...
Vademecum organizatora turystyki niepełnosprawnych
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w łodzi, 2007)
Publikacja jest wynikiem realizacji w latach 2006-07 projektu pt. „Opracowanie i wprowadzenie nowych metod szkoleniowych w sektorze turystycznym – Turystyka dla wszystkich przy udziale specjalistów przeszkolonych w diadach” ...
Bezpieczeństwo – niebezpieczeństwo w turystyce (kilka refleksji wprowadzających w zagadnienie)
(Wydawnictwo PTTK „Kraj”, 2017)
Żyjemy w dynamicznie zmieniającym się świecie, coraz bardziej niestabilnym i nieprzewidywalnym, pełnym różnego rodzaju konfliktów i napięć. Codziennie media donoszą o kolejnych kryzysach politycznych i gospodarczych, nowych ...
Analiza form i programów kształcenia przewodników turystycznych i pilotów wycieczek
(Proksenia, 2010)
Oprowadzanie turystów, sprawowanie opieki nad nimi, przekazywanie im wiedzy
krajoznawczej w czasie podróży turystycznych należą do najbardziej podstawowych czynności związanych z obsługą ruchu turystycznego. Obowiązki te, ...
Zabytki techniki i przemysłu
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2006)
Centrum handlowo-rozrywkowe Manufaktura jako nowa atrakcja turystyczna Łodzi
(Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego, Urząd Miejski w Zabrzu, 2005)
O potrzebie rewolucji w polskim muzealnictwie XXI w.
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007)
W latach 90. XX w. w polskich muzeach, podobnie jak we wszystkich innych dziedzinach życia w naszym kraju, zaszły olbrzymie zmiany ilościowe i jakościowe. Transformacja ustrojowa, rozwój wolnego rynku, przeobrażenia ...
Muzea wobec wyzwań współczesnej turystyki
(Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze, 2006)
Obszar jako produkt turystyczny
(Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie, 2005)
The area as a tourist product is then, a conglomerate of various, sometimes very different elements. They may be considered at several levels. These are:
- heritage – nature, culture, hgistory, economy etc.,
- infrastructure ...
Muzeum jako produkt turystyczny
(Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2000)
W artykule przestawiono:
- miejsce muzeum wśród produktów turystycznych,
- elementy składowe produktu turystycznego muzeum,
- główne funkcje muzeum i związane z tym konflikty,
- działania marketingowe w muzeum,
- ...