• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Geograficznych / Faculty of Geographical Sciences
  • Książki/Rozdziały
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Geograficznych / Faculty of Geographical Sciences
  • Książki/Rozdziały
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Napierala, Tomasz (13)
Adamiak, Maciej (4)Leśniewska-Napierała, Katarzyna (3)Opała, Maciej (3)Nalej, Marta (2)Nalej, Marta (1)Szkup, Roman (1)Włodarczyk, Bogdan (1)Subjectceny usług hotelowych (2)hotelarstwo (2)rozwój turystyki (2)tourism development (2)usługi hotelowe (2)województwo łódzkie (2)analiza strategiczna (1)branded hotels (1)budżety jednostek samorządu terytorialnego (1)E-learning (1)... View MoreDate Issued2020 - 2021 (3)2010 - 2019 (9)2008 - 2009 (1)Has File(s)Yes (13)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 13

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

E-learning w kształceniu na kierunkach turystycznych 

Napierała, Tomasz ORCID; Szkup, Roman (Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, 2013)
Celem artykułu jest próba określenia bieżących problemów związanych z wykorzystywaniem narzędzi e-learningu w edukacji na kierunkach, specjalizacjach i specjalnościach turystycznych, w państwowych uczelniach wyższych w ...
Thumbnail

Finansowanie rozwoju turystyki w województwie łódzkim i hrabstwie Oppland (Norwegia) 

Napierała, Tomasz ORCID; Adamiak, Maciej (Centrum Badań i Innowacji Pro-Akademia, Oddział Polskiej Akademii Nauk w Łodzi, 2012)
In this paper, the authors determined the specific features of the construction of budgets in Poland and Norway and showed areas of tourism occurrence in the budget classifications of both countries. Then, thoroughly ...
Thumbnail

„Energia Kaszub” – Gniewino 

Napierała, Tomasz ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Thumbnail

Charakterystyka rozmieszczenia hoteli sieciowych w Polsce 

Napierała, Tomasz ORCID (Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk o Ziemi, 2013)
The aim of the paper was to depict branded hotels in Poland. Number of branded hotels in Poland is relatively low, but nevertheless the quantity of rooms offered by branded hotels is significant. Author showed characteristic ...
Thumbnail

Komisja Geografii Turyzmu 

Napierała, Tomasz ORCID; Włodarczyk, Bogdan (Polskie Towarzystwo Geograficzne, Wydział Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)
Thumbnail

Przestrzenne zróżnicowanie cen usług hotelowych w Polsce 

Napierała, Tomasz ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Przestrzenne zróżnicowanie cen usług hotelowych w Polsce 

Napierała, Tomasz ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Wydatki odwiedzających Łódź i region łódzki w świetle badań ankietowych 

Napierała, Tomasz ORCID (Instytut Geografii Miast i Turyzmu Uniwersytetu Łódzkiego, 2017-04)
Thumbnail

Możliwości wykorzystania metod analizy strategicznej w małych przedsiębiorstwach turystycznych 

Napierała, Tomasz ORCID (Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, Sulechów, 2008)
This paper bases on scientific and practical author’s skills in economic consultancy for tourism industry. The aim of this article is a comparison between need for using strategic analysis’ methods for proper management ...
Thumbnail

Problemy jakości zarządzania przestrzenią turystyczną 

Napierała, Tomasz ORCID (Centrum Badań i Innowacji Pro-Akademia, Oddział Polskiej Akademii Nauk w Łodzi, 2012)
The paper is preface to the collection of articles on tourism management's quality in the region of Lodz (Poland). Author presents concept of tourism reception area as the subject of the managements process. Additionally, ...
  • 1
  • 2

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback