• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

Autor
Wiśniewka-Kin, Monika (9)
Tematdyskurs dziecięcy (2)dyskurs podręcznikowy (2)edukacja wczesnoszkolna (2)rozumienie pojęć przez dzieci (2)categories of domination and liberation (1)children’s discourse (1)children’s understanding of concepts (1)critical discourse analysis (1)discourse in textbooks (1)dzieci w młodszym wieku szkolnym (1)... zobacz więcejData wydania2009 (3)2013 (2)2007 (1)2008 (1)2010 (1)2011 (1)Has File(s)Yes (9)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-9 z 9

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Dominacja a wyzwolenie. Wczesnoszkolny dyskurs podręcznikowy i dziecięcy 

Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Autorka akcentuje potrzebę poszerzania przestrzeni semantycznej w dyskursie podręcznikowym oraz konieczność uprawnienia przez szkołę otwartości poznawczej, co daje dzieciom/uczniom prawo do: – wyrastania z egocentrycznego ...
Thumbnail

Miłość jest jak wiatrak - czyli o poznawczej naturze metafor dziecięcych 

Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)
Książka Moniki Wiśniewskiej-Kin jest lekturą znakomitą teoretycznie, ale i mogącą zainspirować praktyków związanych z edukacją najmłodszych.
Thumbnail

Chcieć, pragnąć, myśleć, wiedzieć. Rozumienie pojęć przez dzieci 

Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Oficyna Wydawnicza Impuls, 2007)
Książka Moniki Wiśniewskiej-Kin jest z punktu widzenia nauk społecznych wartościowym i nowatorskim przedsięwzięciem badawczym i wydawniczym, w którym ukazano konstruowanie znaczeń odnoszących się do życia psychicznego przez ...
Thumbnail

Dominacja a wyzwolenie. Wczesnoszkolny dyskurs podręcznikowy i dziecięcy 

Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Refleksja nad dyskursem podręcznikowym skonfrontowanym z dyskursem dziecięcym, która miała mi pozwolić zinterpretować obszary napięć i uwikłań, okazała się dla mnie istotna z kilku powodów: 1. zdiagnozowane rozbieżności ...
Thumbnail

Zdolności poznawcze dzieci w wieku 7-10 lat 

Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Problemy Wczesnej Edukacji, 2008)
W tekście dokonałam analizy zdolności poznawczych dzieci w wieku 7–10–lat. Wykorzystałam w tym celu wykaz zdolności kognitywnych R. W. Langackera. Badania empiryczne przeprowadziłam w czterech szkołach podstawowych w Łodzi ...
Thumbnail

O rozdźwięku między kulturą edukacyjną w programach nauczania we wczesnej edukacji w Polsce i w USA (stan New Jersey) 

Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Problemy Wczesnej Edukacji, 2011)
Thumbnail

Rozwijanie dziecięcych sposobów rozumienia pojęć. Kiedy „rzeczywistość krzyczy”, czyli o problemach uczniowskiego rozumienia tekstów 

Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli;Kuratorium Oświaty w Krakowie;Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie, 2009)
Thumbnail

Oswajanie uczniów z problemem biedy i uwrażliwianie na nią 

Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Problemy Wczesnej Edukacji, 2010)
Thumbnail

„Stary niedźwiedź mocno śpi...” – czyli o banalizowaniu edukacji przedszkolnej w PO(d)stawie programowej 

Wiśniewka-Kin, Monika ORCID (Problemy Wczesnej Edukacji, 2009)
Mój głos w dyskusji jest wyrazem niepokoju nauczyciele akademickiego o zmianę jakości kształcenia najmłodszych dzieci w wyniku reformy oświatowej przeprowadzonej w politycznym uwikłaniu. Zajmę się czternastym obszarem ...

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności