• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Wiśniewka-Kin, Monika (9)
Subjectdyskurs dziecięcy (2)dyskurs podręcznikowy (2)edukacja wczesnoszkolna (2)rozumienie pojęć przez dzieci (2)categories of domination and liberation (1)children’s discourse (1)children’s understanding of concepts (1)critical discourse analysis (1)discourse in textbooks (1)dzieci w młodszym wieku szkolnym (1)... View MoreDate Issued2009 (3)2013 (2)2007 (1)2008 (1)2010 (1)2011 (1)Has File(s)Yes (9)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-9 of 9

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Dominacja a wyzwolenie. Wczesnoszkolny dyskurs podręcznikowy i dziecięcy 

Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Autorka akcentuje potrzebę poszerzania przestrzeni semantycznej w dyskursie podręcznikowym oraz konieczność uprawnienia przez szkołę otwartości poznawczej, co daje dzieciom/uczniom prawo do: – wyrastania z egocentrycznego ...
Thumbnail

Miłość jest jak wiatrak - czyli o poznawczej naturze metafor dziecięcych 

Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)
Książka Moniki Wiśniewskiej-Kin jest lekturą znakomitą teoretycznie, ale i mogącą zainspirować praktyków związanych z edukacją najmłodszych.
Thumbnail

Chcieć, pragnąć, myśleć, wiedzieć. Rozumienie pojęć przez dzieci 

Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Oficyna Wydawnicza Impuls, 2007)
Książka Moniki Wiśniewskiej-Kin jest z punktu widzenia nauk społecznych wartościowym i nowatorskim przedsięwzięciem badawczym i wydawniczym, w którym ukazano konstruowanie znaczeń odnoszących się do życia psychicznego przez ...
Thumbnail

Dominacja a wyzwolenie. Wczesnoszkolny dyskurs podręcznikowy i dziecięcy 

Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Refleksja nad dyskursem podręcznikowym skonfrontowanym z dyskursem dziecięcym, która miała mi pozwolić zinterpretować obszary napięć i uwikłań, okazała się dla mnie istotna z kilku powodów: 1. zdiagnozowane rozbieżności ...
Thumbnail

Zdolności poznawcze dzieci w wieku 7-10 lat 

Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Problemy Wczesnej Edukacji, 2008)
W tekście dokonałam analizy zdolności poznawczych dzieci w wieku 7–10–lat. Wykorzystałam w tym celu wykaz zdolności kognitywnych R. W. Langackera. Badania empiryczne przeprowadziłam w czterech szkołach podstawowych w Łodzi ...
Thumbnail

O rozdźwięku między kulturą edukacyjną w programach nauczania we wczesnej edukacji w Polsce i w USA (stan New Jersey) 

Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Problemy Wczesnej Edukacji, 2011)
Thumbnail

Rozwijanie dziecięcych sposobów rozumienia pojęć. Kiedy „rzeczywistość krzyczy”, czyli o problemach uczniowskiego rozumienia tekstów 

Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli;Kuratorium Oświaty w Krakowie;Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie, 2009)
Thumbnail

Oswajanie uczniów z problemem biedy i uwrażliwianie na nią 

Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Problemy Wczesnej Edukacji, 2010)
Thumbnail

„Stary niedźwiedź mocno śpi...” – czyli o banalizowaniu edukacji przedszkolnej w PO(d)stawie programowej 

Wiśniewka-Kin, Monika ORCID (Problemy Wczesnej Edukacji, 2009)
Mój głos w dyskusji jest wyrazem niepokoju nauczyciele akademickiego o zmianę jakości kształcenia najmłodszych dzieci w wyniku reformy oświatowej przeprowadzonej w politycznym uwikłaniu. Zajmę się czternastym obszarem ...

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility