• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica 2001, nr 29
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica 2001, nr 29
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorDesperak, Izabela (1)Ferenc, Tomasz (1)Inglik -Dziąg, Dorota (1)Sułkowski, Łukasz (1)Walczak-Duraj, Danuta (1)Zimnica-Kuzioła, Emilia (1)Data wydania2001 (6)Has File(s)Yes (6)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Stereotypy ról kobiet w reklamie telewizyjnej i praktyce rynku pracy 

Desperak, Izabela (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2001)
This work concerns issues of women’s discrimination in labour market. Includes description of women’s position in Polish labour market in different aspects: historical, economical, legal and social, especially gendered ...
Thumbnail

Role przywódcy i kierownika a wzory kierowania 

Sułkowski, Łukasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2001)
The revue of theoretical consideration on the role of a leader and manager shows that rich literature on that subject contains many disorderly and often contradictory ideas. In these circumstances a new approach can ...
Thumbnail

Role społeczne w reklamie jako przykład psychosocjologicznych uwarunkowań działalności marketingowej 

Inglik -Dziąg, Dorota (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2001)
The text, concerning analysis of sociological and psychological factors that are present in marketing practice, focuses on the theory of social roles. Social roles and relevant status and prestige are presented as a chain ...
Thumbnail

Widz teatralny - typologia odbiorców sztuki scenicznej i ich dyskursów 

Zimnica-Kuzioła, Emilia (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2001)
The article concerns the reception of the performance and it attempts to describe the recipients of a play and their discourses. The empirical research on the audience of three plays: Tango by S. Mrożek, Pokojówki by J. ...
Thumbnail

Etyczne problemy fotografa 

Ferenc, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2001)
The incorporation of photography into mass culture brought with it a new group of customs and ethical problems. On certain levels, this paradigm shift continues to influence our perceptions of social reality. Taking ...
Thumbnail

Wstęp 

Walczak-Duraj, Danuta (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2001)

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności