Oczekiwania klienta pokolenia Y w zakresie sposobu obsługi i oferty biur podróży
Streszczenie
W pracy scharakteryzowano profil klienta w działalności biura podróży oraz
rolę, jaką w niej odgrywa. Wskazano na znaczenie odpowiednich relacji z klientem,
które wpływają na jego obsługę i zadowolenie. Krótko opisano zarządzanie relacjami
z klientem oraz wytyczne do prawidłowego wprowadzenia tych zasad w firmie w celu
maksymalizacji zysków. Badania zostały przeprowadzone na grupie konsumentów
z przedziału wiekowego charakteryzującego pokolenie Y oraz pokolenie X – w celach
typowo porównawczych. Do analizy wykorzystano metodę biograficzną. Uzyskane
wyniki mogą stanowić rekomendacje do wprowadzania zmian w zakresie funkcjonowania
nie tylko biur podnóży, ale ogólnie współpracy z konsumentami i badania ich
oczekiwań. The article characterizes the customer profile in the travel agency and the role
that it fully. Article shows the importance of appropriate relationships with clients, that
affect his handling and satisfaction. Briefly describes the customer relationship management
and guidelines for the proper implementation of these principles in the company
in order to maximize profits. The study was conducted on a group of consumers aged
between the Y and X generation – for the typically comparative purpose. The biographical
method was used for the analysis. The results can provide recommendations
for changes in the functioning of not only the offices of the travel agency, but overall
cooperation with consumers and study their expectations.
Collections
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne: