Wykorzystanie łańcucha skojarzeń w procesie kształtowania wizerunku miejsca. Zarys koncepcji badań dla miasta Łodzi
Streszczenie
Opracowanie podejmuje zagadnienie budowania marek miejsc oraz utrwalania pozytywnego obrazu miejsca w świadomości grup docelowych, przy wykorzystaniu metod odnoszących się do teorii zachowań konsumentów. W opracowaniu uwaga skoncentrowana została przede wszystkim na próbie uchwycenia roli łańcucha skojarzeń, w procesie tworzenia pożądanego obrazu miejsca. Przedstawiono koncepcję ba dania ogólnych skojarzeń związanych z miejscem oraz określono metody umożliwiające określanie unikatowych elementów wizerunku terytorialnego, ze szczególnym uwzględnieniem miasta Łodzi. This article presents the issue of construction the city image as the fundamental point of the brand building including the case of build a clearly defined position in the minds of the target audience. The article presents the possibilities of the place image measurement. The main aim of the article is to show the role and the importance of these methods in determining the mental image of destination city brands. She focused on definition of the situation, showing examples, describing proposed solutions to implemented in Lodz.
Collections
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne: