• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Przegląd Socjologii Jakościowej
  • Przegląd Socjologii Jakościowej 2010 Tom VI Numer 2
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Przegląd Socjologii Jakościowej
  • Przegląd Socjologii Jakościowej 2010 Tom VI Numer 2
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorGlaser, Barney B. (1)Holton, Judith (1)Horolets, Anna (1)Jabłońska, Barbara (1)Konecki, Krzysztof (1)Kołodziej-Durnaś, Agnieszka (1)Littleton, Karen (1)Siuda, Piotr (1)Taylor, Stephanie (1)Wojciechowska, Magdalena (1)TematQualitative Data Analysis (2)analiza danych jakościowych (1)autobiografia (1)Autobiography (1)bezdomność (1)Biographical Method (1)Collective Trajectory (1)Constant Comparative Method (1)Creative Identities (1)Critical Discourse Analysis (1)... zobacz więcejData wydania2010 (8)Has File(s)Yes (8)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-8 z 8

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Wizualna Teoria Ugruntowana. Nauczanie teorii ugruntowanej przy pomocy obrazów i analizy wizualnej 

Konecki, Krzysztof (Uniwersytet Łódzki, 2010)
Artykuł powstał na podstawie mojego 20-letniego doświadczenia w nauczaniu metod jakościowych i teorii ugruntowanej. Chciałbym w nim pokazać użyteczność analizy wizualnej w nauczeniu metodologii teorii ugruntowanej i ...
Thumbnail

Dorota Rancew – Sikora „Sens polowania. Współczesne znaczenia tradycyjnych praktyk na przykładzie analizy dyskursu łowieckiego” 

Wojciechowska, Magdalena (Uniwersytet Łódzki, 2010)
Thumbnail

Remodelowanie teorii ugruntowanej 

Glaser, Barney B.; Holton, Judith (Uniwersytet Łódzki, 2010)
Artykuł ten przedstawia w zarysie moje zaniepokojenie licznymi przemodelowaniami teorii ugruntowanej (GT – Grounded Theory) 3 przez analizę danych jakościowych (QDA – Qualitative Data Analysis) i ich podważającym GT ...
Thumbnail

Ruth Wodak „The Discourse of Politics in Action. Politics as Usual” 

Horolets, Anna (Uniwersytet Łódzki, 2010)
Thumbnail

Biografie w rozmowie. Narracyjno-dyskursywne podejście badawcze 

Taylor, Stephanie; Littleton, Karen (Uniwersytet Łódzki, 2010)
W artykule pokazujemy jaki wkład może wnieść syntetyczne podejście narracyjno-dyskursywne do zrozumienia biograficznej pracy dokonującej się podczas wywiadu badawczego. Skupiamy się na pracy biograficznej jako części ...
Thumbnail

T. L. Taylor „Play Between Worlds”, czyli „wychodząc” poza opakowanie 

Siuda, Piotr (Uniwersytet Łódzki, 2010)
Thumbnail

Telewizyjny „spektakl” czy racjonalna debata? Analiza słownictwa i strategii argumentacyjnych w wybranych programach politycznych TVP1 dotyczących problematyki UE 

Jabłońska, Barbara (Uniwersytet Łódzki, 2010)
Celem artykułu jest omówienie problematyki związanej z komunikowaniem politycznym i publicznym w wybranych debatach telewizyjnych. W szczególności analizie poddane zostały stosowane w debatach strategie argumentacyjne ...
Thumbnail

Autobiografia Alice Salomon – struktury procesowe biografii a losy narodu niemieckiego 

Kołodziej-Durnaś, Agnieszka (Uniwersytet Łódzki, 2010)
W artykule podjęto zagadnienie struktur procesowych w autobiografii Alice Salomon i relacji między biograficzną i kolektywną trajektorią. Poza wstępnymi informacjami o samej pionierce pracy socjalnej w Niemczech i jej ...

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności