Polscy gameplayerzy a trolling, czyli o zachowaniach antyspołecznych na „YouTube”
Streszczenie
Z serwisu „YouTube” korzysta ponad miliard użytkowników, a co minutę do „YouTube” trafia 300 godzin filmów. Na portalu można znaleźć wiele komentarzy zawierających trolling (antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla forów dyskusyjnych i innych miejsc w Internecie, w których prowadzi się dyskusje). Artykuł pokazuje, jakie mogą być formy trollingu, np.: podszywanie się pod gameplayera i komentowanie w jego imieniu, umieszczanie komentarza zawierającego wyłącznie informację na temat kolejność polubienia filmiku czy zadawanie pytań niezwiązanych z tematyką filmiku. „YouTube” has more than 1 billion users. It is one of the most popular portals on the Internet. 300 hours of video are uploaded to „YouTube” every minute. On the website you will find many comments from trolling. In Internet slang, a troll is a person who sows discord on the Internet by starting arguments or upsetting people. This article shows what are the forms of internet trolling, for example: the purposeful incorrect Spell, Advertising other websites or channels and placing greetings in the comments.
Collections
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne: