Influencer marketing w dobie nowych mediów
Abstract
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania. Social media took over not only the leisure time of their users, but also the communication budgets of companies that fit perfectly in their space. They have also become excellent platforms for the development of Influencer Marketing, and the Influencer people themselves grow up to the level of stars in them. Their extraordinary potential could not escape the brand owners for whom Influencers become every day very unique ambassadors, advocates, and in many cases their spokesmen. Influencer marketing is currently one of the most creative communication tools, which, combined with new media, creates an extraordinary value in the eyes of potential and current customers, the originality of which inspires, motivates and creates very specific purchasing activities. It is worth emphasizing that Influencer marketing seems to be unfamiliar with age limits, perfectly managing both the youngest and the oldest groups of its recipients, giving the latter a chance for previously unknown experiences.
Collections
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Stare media w defensywie? Znaczenie i funkcje podręcznika do nauczania jpjo w mediasferze nowych mediów
Babecki, Miłosz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)Dostępne od pewnego czasu na rynku smartfony i tablety wyposażone są w oprogramowanie oraz funkcje pozwalające na ograniczone komunikowanie się w języku obcym bez jego znajomości. Choć jest to obecnie możliwe jedynie na ... -
Dedziennikarstwo i jego wpływ na język mediów
Sámelová, Anna; Stanková, Mária (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019-12-30)De-journalism as a unique 21st century phenomenon allows every literate person to create and publish messages similar to those created and published by journalistic professionals. It affects not only media content but also ... -
Media w nauczaniu języków obcych. Koncepcje teoretyczne i wybrane rozwiązania metodyczne
Zarzycka, Grażyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)W artykule stawiam pytanie o miejsce i rolę środków masowego przekazu w nauczaniu języków obcych w epoce rewolucji językowej, wywołanej przez ekspansję mediów elektronicznych. Przedstawiam ważne głosy na ten temat ze ...