Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorIwanowicz, Małgorzata
dc.date.accessioned2015-06-26T06:19:10Z
dc.date.available2015-06-26T06:19:10Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1505-9057
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/10200
dc.description.abstractThe article deals with the student’s aversion to school readings, which constitutes a didactical and educational problem in the contemporary school. The author considers the reasons of this state of affairs, sets forward research hypotheses and as a conclusion suggests solutions to this problem paying special attention to selected ways of encouraging students to read books.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica;8
dc.titleUczniowska awersja do lektur szkolnych jako problem dydaktyczny i wychowawczypl_PL
dc.title.alternativeThe student's aversion to school readings as didactical and educational problempl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[551]-564pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord