Książki/Rozdziały | Books/Chapters: Recent submissions
Now showing items 421-440 of 711
-
Blogi w procesie komunikacji marketingowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)Rozważania zawarte w pracy oparto na źródłach wtórnych i pierwotnych. Wykorzystano obszerną literaturę przedmiotu dotyczącą implikacji nowych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych w biznesie, problematyki mediów ... -
Satysfakcja komercyjnego klienta usług sanatoryjnych w Polsce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Rola lokalnych grup działania w kształtowaniu wizerunku turystycznego jednostek terytorialnych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Rozwiązania mCommerce i mobile banking jako próba realizacji idei marketingu x.0 w praktyce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Marketing nowych technologii – koncepcja i strategia 5W
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Typy relacji i rodzajów ryzyka występujących w modelach transferu wiedzy i komercjalizacji akademickich innowacji na przykładach uczelni różnych krajów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Marketing terytorialny a rozwój terenów wiejskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Lokowanie produktu i inne formy integracji treści promocyjnych i natywnych – problemy definicyjne
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Pinterest jako przejaw kultury obrazkowej w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Kultura obrazka a zaangażowanie konsumenta w proces budowania marki na przykładzie portalu społecznościowego Pinterest
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Komunikacja wewnętrzna w procesie porozumiewania się pracodawcy z pracownikami
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Wskaźniki marketingowe dla decydentów determinujące wzrost roli marketingu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Ewolucja marketingu – wymiar historyczny i naukowy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Klient jako współtwórca wartości w społecznościach sieciowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Wykorzystanie działań Corporate Social Responsibility (CSR) w kreowaniu lojalności klienta
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Charakterystyka motywów zachowań finansowych młodych ludzi
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Rola badań marketingowych w pozyskiwaniu wiedzy na potrzeby marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Profesor Bogdan Gregor - naukowiec i nauczyciel akademicki
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)