Toggle navigation
polski
English
polski
polski
English
Zaloguj
Toggle navigation
Zobacz pozycję
Repozytorium UŁ
Wydział Filozoficzno-Historyczny | Faculty of Philosophy and History
Prace doktorskie i habilitacyjne | PhD Dissertations and Postdoctoral Thesis
Zobacz pozycję
Repozytorium UŁ
Wydział Filozoficzno-Historyczny | Faculty of Philosophy and History
Prace doktorskie i habilitacyjne | PhD Dissertations and Postdoctoral Thesis
Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Szukaj w Repozytorium
W tej kolekcji
Przeglądaj
Całe Repozytorium
Zbiory i kolekcje
Daty wydania
Autorzy
Tytuły
Tematy
Ta kolekcja
Daty wydania
Autorzy
Tytuły
Tematy
Moje konto
Zaloguj
Zarejestruj
Statystyki
Przejrzyj statystyki użycia
Cel edukacji moralnej – indywidualny rozwój moralny czy wychowanie do wspólnoty? Perspektywa etyki troski Carol Gilligan i Nel Noddings
Oglądaj/
Otwórz
Aleksandra Kanclerz rozprawa doktorska.pdf (1.740MB)
Data
2015-09-25
Autor
Kanclerz, Aleksandra
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
W rozprawie proponuję wprowadzenie lub też szersze uwzględnienie w ramach przedmiotu „etyka” stanowiska etyki troski
URI
http://hdl.handle.net/11089/11963
Collections
Prace doktorskie i habilitacyjne | PhD Dissertations and Postdoctoral Thesis
[168]
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:
Creative Commons
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska