Toggle navigation
polski
English
English
polski
English
Login
Toggle navigation
View Item
DSpace Home
Wydział Filozoficzno-Historyczny | Faculty of Philosophy and History
Prace doktorskie i habilitacyjne | PhD Dissertations and Postdoctoral Thesis
View Item
DSpace Home
Wydział Filozoficzno-Historyczny | Faculty of Philosophy and History
Prace doktorskie i habilitacyjne | PhD Dissertations and Postdoctoral Thesis
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics
Cel edukacji moralnej – indywidualny rozwój moralny czy wychowanie do wspólnoty? Perspektywa etyki troski Carol Gilligan i Nel Noddings
View/
Open
Aleksandra Kanclerz rozprawa doktorska.pdf (1.740Mb)
Date
2015-09-25
Author
Kanclerz, Aleksandra
Metadata
Show full item record
Abstract
W rozprawie proponuję wprowadzenie lub też szersze uwzględnienie w ramach przedmiotu „etyka” stanowiska etyki troski
URI
http://hdl.handle.net/11089/11963
Collections
Prace doktorskie i habilitacyjne | PhD Dissertations and Postdoctoral Thesis
[168]
The following license files are associated with this item:
Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska