Now showing items 21-28 of 28

    • Evaluation of Retail System 

      Persson, Lars (Uniwersytet Łódzki, 1982)
      W artykule autor zaprezentował wyniki swoich badań poświęconych ocenie rozwoju szwedzkiego handlu detalicznego. Szczególnym przedmiotem zainteresowania autora był wpływ polityki finansowej państwa na kierunki rozwoju ...
    • Systems of Steering the Market and Its Channels 

      Kramer, Teodor; Żabiński, Leszek (Uniwersytet Łódzki, 1982)
      W artykule autorzy skoncentrowali swoją uwagę nad systemem zarządzania i dystrybucji jako podstawowej determinanty kanałów rynkowych. Problem ten związany jest immanentnie z systemem sterowania rynkiem i jego kanałami. Autorzy ...
    • Distribution Channels as a Tool of Marketing Policy 

      Głowacki, Roman (Uniwersytet Łódzki, 1982)
      Wychodząc z analizy społecznego i ekonomicznego sensu dystrybucji i wszystkich użyteczności pojawiających się w tym procesie, autor dokonał szerokiego omówienia pojęcia kanału dystrybucji, jego roli a zwłaszcza wymogów ...
    • Business Policy and Distribution 

      Zeller, Gyula (Uniwersytet Łódzki, 1982)
      Wychodząc z analizy polityki przedsiębiorstwa autor definiuje ją ostatecznie jako konkretny wyraz systemu celów, które przedsiębiorstwo zamierza osiągnąć, wyróżniając kilka tzw. subsfer polityki przedsiębiorstwa wliczając ...
    • Market Structure and Co-Operation of Economic Subject 

      Wrzosek, Wojciech (Uniwersytet Łódzki, 1982)
      W artykule skoncentrowano uwagę na trzech grupach problemów, a mianowicie: 1) podział pracy i współdziałanie podmiotów gospodarczych, 2) monopol i współdziałanie oraz 3) rynek sprzedawcy i współdziałanie. Autor dokonał ...
    • Editorial Note/Nota redakcyjna 

      Dietl, Jerzy (Uniwersytet Łódzki, 1982)
    • Foundations and Functioning Mechanism of Market Channels 

      Sztucki, Tadeusz (Uniwersytet Łódzki, 1982)
      Wychodząc z określonych przesłanek i regulatorów mechanizmu rynkowego w warunkach rynku sprzedawcy i rynku nabywcy autor skoncentrował w artykule swoją uwagę nad problematyką budowy struktury kanałów rynku oraz ...
    • Co-Operation and Conflict in Distribution Channels 

      Rutkowski, Ireneusz (Uniwersytet Łódzki, 1982)
      W artykule poddano analizie zakres i formy współpracy przedsiębiorstw przemysłowych i handlowych w oparciu o przesłanki teoretyczne oraz na podstawie badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach przemysłowych i ...