Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBanasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2015-10-12T07:49:31Z
dc.date.available2015-10-12T07:49:31Z
dc.date.issued1982
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/12434
dc.description.abstractPraca dotyczy badań związanych z marketingowym przygotowaniem procesów inwestycyjnych. Jest to stosunkowo nowy obszar badawczy marketingu nabierający szczególnego znaczenia w działalności inwestycyjno-produkcyjnej organizacji gospodarczych, w gospodarce planowanej centralnie. W opracowaniu zwrócono szczególną uwagę na wpływ niektórych zmiennych marketingowych (postulowany poziom cen, spodziewany poziom popytu) na decyzje dotyczące projektowanej wielkości zamierzonej inwestycji i zainstalowanych w niej mocy produkcyjnych. Wykorzystując klasyczne metody z zakresu teorii podejmowania decyzji pokazano możliwość wyznaczenia optymalnej wielkości nowo budowanego zakładu w oparciu o pewne znane statystyczno-matematyczne kryteria decyzyjne. Omówiono również krótko wpływ decyzji i ustaleń marketingowych na system dystrybucji.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;17
dc.titleMarketing Decisions in Investment Processes and Their Influence on Distribution Systempl_PL
dc.title.alternativeDecyzje marketingowe w procesach inwestycyjnych oraz ich wpływ na system dystrybucjipl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holderUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.page.number87-94pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationInstitute of Marketing, University of Łódź (Poland)pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord