Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorStalmaszczyk, Maciej
dc.date.accessioned2015-10-15T05:46:12Z
dc.date.available2015-10-15T05:46:12Z
dc.date.issued1982
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/12478
dc.description.abstractBardziej marketingowe podejście do rynków zagranicznych ze strony polskich producentów i eksporterów doprowadziło w ciągu ostatnich 8—10 lat do rozwoju j-v z udziałem polskiego kapitału. W przeprowadzonej analizie autor zwraca uwagę na szereg pozytywnych aspektów korzystania z j-v zarówno w operatywnej pracy polskich przedsiębiorstw eksportujących jak i w programowaniu długookresowej strategii eksportowej. W związku z tym należy zakładać znaczniejszy niż dotychczas rozwój tej formy działania na rynkach obcych. Poza liczną już formą spółek agencyjnych i dystrybucyjnych winien nastąpić rozwój afiliacji dla eksploatacji surowców mineralnych oraz dla przerobu płodów rolnictwa i hodowli.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;17
dc.titleJoint Ventures as a Positive Factor of Distribution of Polish Goods in Foreign Marketspl_PL
dc.title.alternativeJoint venture jako czynnik ułatwiający dystrybucję polskich towarów na obcych rynkach zbytupl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holderUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.page.number277-287pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationInstitute of Marketing, University of Łódź (Poland)pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord