Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorFerre-Trenzano, José M.
dc.date.accessioned2015-10-15T06:31:47Z
dc.date.available2015-10-15T06:31:47Z
dc.date.issued1982
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/12498
dc.description.abstractW artykule dokonano analizy kanałów dystrybucji w Hiszpanii ujętej w ramy chronologicznych przedziałów czasowych oraz kolejnych etapów rozwoju marketingu w tym kraju. Na podstawie tej analizy autor przedstawił zależności między kanałami dystrybucji a innymi elementami strategii mix-marketingowej oraz etapami procesu marketingowego. W ostatniej części artykułu autor podjął próbę sformułowania pewnej ogólnej prognozy w zakresie ewolucji kanałów dystrybucji oraz wskazał na implikacje, jakie mogą wynikać z tej ewolucji dla strategii marketingowej.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;17
dc.titleSpanish Distribution Channels: Their Current State and Consequent Implications in Marketing Mix Strategiespl_PL
dc.title.alternativeKanały dystrybucji w Hiszpanii. Stan obecny oraz implikacje dla strategii mix-marketingowypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holderUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.page.number239-251pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationHigher School of Administration and Business Management Barcelona (Spain)pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord