Show simple item record

dc.contributor.authorKaleta, Zofia
dc.date.accessioned2015-10-23T18:56:36Z
dc.date.available2015-10-23T18:56:36Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.issn0860-6587
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/12814
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców;10
dc.titleJęzykoznawstwo kognitywne a nauczanie języka polskiego jako obcegopl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1998pl_PL
dc.page.number153-158pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Jagiellońskipl_PL
dc.referencesJohnson M. (1987), The Body in the Mind, Chicago, Londynpl_PL
dc.referencesLakoff G. (1987), Women, Fire, and Dangerous Things: What Categories Reveal about the Mind, Chicago, Londonpl_PL
dc.referencesLangacker R. (1987), Foundations of Cognitive Grammar, Vol. 1, Stanfordpl_PL
dc.referencesRudzka-Ostyn B. (1995), The Polish Dative, [w:] The Dative, Vol. 1, ed. W. V. Belle & W. V. Langendonck, Leuven, s. 341-394pl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record