Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKotras, Marcin
dc.date.accessioned2013-04-12T06:43:34Z
dc.date.available2013-04-12T06:43:34Z
dc.date.issued2012-12
dc.identifier.issn2300-1690
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/1522
dc.description.abstractArtykuł prezentuje wyniki badań związanych z prezentacją wyborczej kampanii samorządowej na łamach lokalnych dzienników w 2010 roku. Rozważania koncentrują się na sposobie prezentowania w tekstach prasowych podstawowych kategorii używanych do wyjaśniania przebiegu kampanii, takich jak: „polityka”, „kandydat”, „wybory” i związanych z nimi działań. Do analizy wykorzystano technikę kategoryzowania przynależności zaproponowaną przez H. Sacksa. Artykuł jest próbą odpowiedzi na pytanie: w jaki sposób i przy użyciu jakich środków media kształtują sposób myślenia ich odbiorców na temat świata lokalnej polityki i odbywającej się w jej obszarze rywalizacji? W artykule znajdują się również odniesienia do wybranych koncepcji sfery publicznej, jak i próba odnalezienia tych założeń w obrazie kampanii konstruowanym w mediach lokalnych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydział Ekonomiczno-Socjologiczny. Katedra Socjologii Polityki i Morlaności.pl_PL
dc.relation.ispartofseriesWładza sądzenia; 1/2012;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectMCApl_PL
dc.subjectdyskurs politycznypl_PL
dc.subjectwybory samorządowepl_PL
dc.subjectŁódźpl_PL
dc.titleSłowa są ważne. Analiza dyskursu prasowego w czasie kampanii samorządowej w Łodzi w 2010 rokupl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska