Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBałałykina, Eliza
dc.date.accessioned2015-12-09T15:29:48Z
dc.date.available2015-12-09T15:29:48Z
dc.date.issued1988
dc.identifier.issn0208-6077
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/15335
dc.description.abstractNauczanie języka rosyjskiego w polskiej szkole wymaga kompleksowego ujęcia zjawisk leksykalnych i gramatycznych. Szczególnie wyraźnie uwidacznia się to na przykładzie przymiotników z miękkim tematem na -nij i twardym tematem na -nyj, których wybór zależy od produktywności i charakteru tematu.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isorupl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica;17
dc.titleЛексико-грамматические осиови изучения словообразования в польской аколеpl_PL
dc.title.alternativePodstawy leksykalno-gramatyzzne nauczania słowotwórstwa w szkole polskiej.pl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[77]-82pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord