dc.contributor.author | Bałałykina, Eliza | |
dc.date.accessioned | 2015-12-09T15:29:48Z | |
dc.date.available | 2015-12-09T15:29:48Z | |
dc.date.issued | 1988 | |
dc.identifier.issn | 0208-6077 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/15335 | |
dc.description.abstract | Nauczanie języka rosyjskiego w polskiej szkole wymaga kompleksowego
ujęcia zjawisk leksykalnych i gramatycznych. Szczególnie
wyraźnie uwidacznia się to na przykładzie przymiotników z
miękkim tematem na -nij i twardym tematem na -nyj, których wybór
zależy od produktywności i charakteru tematu. | pl_PL |
dc.description.sponsorship | Zadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę | pl_PL |
dc.language.iso | ru | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica;17 | |
dc.title | Лексико-грамматические осиови изучения словообразования в польской аколе | pl_PL |
dc.title.alternative | Podstawy leksykalno-gramatyzzne nauczania słowotwórstwa w szkole polskiej. | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |
dc.page.number | [77]-82 | pl_PL |