Show simple item record

dc.contributor.authorDuraj, Jan
dc.date.accessioned2015-12-30T13:08:20Z
dc.date.available2015-12-30T13:08:20Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16105
dc.description.abstractThe article is presenting basic problems resulting from watching and experiencing of the company from ordering the three-dimensional perspective of the estimation with it. To these measurements belong: the profit, the market value and the social responsibility of the company. This three-dimensional picture of the company is allowing on clear featuring of the need to integrate economic purposes with targets of ethics of the responsibility. Ethics of the responsibility, like corporate social responsibility, is creating the chances to work the latest model out axiological of preference in relations company - society.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;214
dc.titleObrazy przedsiębiorstwa a jego wartośćpl_PL
dc.title.alternativePictures and Value of the Companypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2008pl_PL
dc.page.number5-15pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Analizy i Strategii Przedsiębiorstwapl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record