Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPrzybysz, Magdalena
dc.date.accessioned2013-05-11T10:33:32Z
dc.date.available2013-05-11T10:33:32Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn0860-7435
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/1704
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.titleUlepszanie środków i metod, czyli reklama książki dawniej i u progu XXI wiekupl_PL
dc.title.alternativeImproving resources and methods that is an advertisement of book in the past and at the beginning of the XXI centurypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number73-85
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki; Wydział Filologiczny; Katedra Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska