| dc.contributor.author | Kowalski, Paweł | |
| dc.date.accessioned | 2016-02-24T11:07:23Z | |
| dc.date.available | 2016-02-24T11:07:23Z | |
| dc.date.issued | 2010 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/17085 | |
| dc.description.abstract | Stymulowanie innowacyjności jako niezbędnego elementu zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw stanowi
z punktu widzenia systemowych działań związanych z istniejącą Regionalną Strategią Innowacji Województwa
Łódzkiego (14) jedno z najważniejszych zadań samorządu. Należy jednak postawić pytanie czy system ten przekłada
się na wiedzę i umiejętności menedżerskie związane z zarządzaniem zdolnością i procesem innowacji
wewnątrz firm, a więc elementami ściśle związanymi z kapitałem ludzkim i kapitałem intelektualnym. Odpowiedź
na nie jednak nie jest prosta, a posiadane statystyki często zaciemniają ten obraz poprzez sztuczne wprowadzanie
kategorii opisu bez próby odwołania się do wniosków i spostrzeżeń własnych przedsiębiorców, którzy często
trafnie - choć w nieco uproszczony sposób - diagnozują sytuację związaną z systemowym wspieraniem innowacyjności,
mającym na celu zwiększenie konkurencyjności zarządzanych przedsiębiorstw. | pl_PL |
| dc.description.sponsorship | Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Niniejsza publikacja jest jednym z rezultatów projektu systemowego
pn. „Kapitał Innowacji 2009. Promocja i komunikacja”,
realizowanego przez Wydział ds. Społeczeństwa Informacyjnego
Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi. | pl_PL |
| dc.language.iso | pl | pl_PL |
| dc.publisher | Urząd Marszałkowski w Łodzi, Departament Infrastruktury. Wydział ds. Społeczeństwa Informacyjnego | pl_PL |
| dc.relation.ispartof | Innowacje 2010; | |
| dc.title | Konkurencyjność przedsiębiorstw w kontekście procesu innowacji | pl_PL |
| dc.type | Book chapter | pl_PL |
| dc.rights.holder | Paweł Kowalski | pl_PL |
| dc.page.number | 22-25 | pl_PL |
| dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych, Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji | pl_PL |