Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKlima, Ewa
dc.contributor.authorZajączkowski, Jarosław
dc.date.accessioned2013-05-31T10:13:35Z
dc.date.available2013-05-31T10:13:35Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn1733-3180
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/1816
dc.description.abstractIn the late 80s and early 90s Poland witnessed a big boom of street trade. It was caused mainly by the transition into market economy and the liberation of the prices. At the same time the borders were opened which resulted in the increase of revenue in international trade and activated small entrepreneurs. Ever since the beginning, well-organized although not always legal, marketplaces became the competition for the „single table” street stalls. The marketplaces were usually located at city squares, local crossroads and sport stadiums.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.relation.ispartofseriesSpace – Society - Economy;8
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectMarketplace retailpl_PL
dc.titleMarketplace retail in Poland in the years 1995–2006pl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska