dc.contributor.author | Marynowicz-Hetka, Ewa | |
dc.date.accessioned | 2016-09-22T07:05:50Z | |
dc.date.available | 2016-09-22T07:05:50Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.issn | 2450-4491 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/19654 | |
dc.description.sponsorship | Publikacja finansowana przez Wydział Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydział Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne;1 | |
dc.subject | Katedra UNESCO | pl_PL |
dc.subject | IERFA | pl_PL |
dc.subject | Biennale Międzynarodowe Edukacji, Kształcenia i Praktyk Profesjonalnych | pl_PL |
dc.title | Katedra UNESCO: Kształcenie i Praktyki Profesjonalne (Chaire UNESCO »Formation et des Pratiques professionnelles») — zakres aktywności | pl_PL |
dc.title.alternative | Chaire UNESCO »Formation et des Pratiques professionnelles» — Scope of Activity | pl_PL |
dc.type | Other | pl_PL |
dc.rights.holder | © Copyright by WNoW, Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015 | pl_PL |
dc.page.number | 194-199 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki | pl_PL |
dc.contributor.authorBiographicalnote | Ewa Marynowicz-Hetka — pedagog społeczny, profesor w Uniwersytecie Łódzkim,
kierownik Katedry Pedagogiki Społecznej UŁ; doktor honoris causa Uniwersytetu
w Ostrawie (Rep. Czeska). Zainteresowania badawcze: narzędzia analizy pola działania
pedagoga społecznego; kształcenie do pola praktyki; pedagogika społeczna jako
dyscyplina akademicka i jako orientacja działania. | pl_PL |
dc.contributor.authorBiographicalnote | Ewa Marynowicz-Hetka — social pedagogue, professor at the University of Łódź, Head
of the Department of Social Pedagogy at the University of Lodz, Doctor Honoris Causa
of the University of Ostrava (Czech Republic). Research interests: tools of analysis of
the social pedagogue’s field of activity, training for the field of practice, social pedagogy
as an academic discipline and as an orientation of activity. | pl_PL |
dc.references | Barbier J.-M. (2011) Vocabulaire ďanalyse des activités, Paris, PUF | pl_PL |
dc.references | Bateson G. (1979) La nature et la pensée, Paris, Seuil. | pl_PL |
dc.references | Castoriadis C. (1975) L’institution imaginaire de la societé, Paris, Editions du Seuil. | pl_PL |
dc.references | Dewey J. (1968 [1947]) Éxpérience et education, tłum. na j. francuski M. A. Carroi, Paris, Librairie Armand Colin. | pl_PL |
dc.references | Donzelot J. (2005) Comment gouverner les sociétés libérales? Ľeffet Foucault dans le monde anglo-saxon. Discussion entre Jacques Donzelot et Colin Gordon, „Esprit” nr 3/19, s. 82-96. | pl_PL |
dc.references | Jodelet D. (1994) (red.) Les représentations sociales, Paris, PUF. | pl_PL |
dc.references | Marmoz L., Marmoz R. (2014) (red.) La recherche en éducation. Pluralité et complexité, Paris, ĽHarmattan. | pl_PL |
dc.references | Morin E. (2007) Vers ľabime?, Paris, Ľ Herne. | pl_PL |
dc.references | Radlińska H. (1935) Stosunek wychowawcy do środowiska społecznego. Szkice z pedagogiki społecznej, Warszawa, Nasza Księgarnia. | pl_PL |
dc.references | Witkowski L. (2014) Niewidzialne środowisko. Pedagogika kompletna Heleny Radlińskiej jako krytyczna ekologia umysłu i idei i wychowania. O miejscu pedagogiki w przełomie dwoistości w humanistyce, Kraków, Oficyna Wydawnicza „Impuls”. | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.5604/17339758.1173573 | |
dc.relation.volume | 1 | pl_PL |