Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMarynowicz-Hetka, Ewa
dc.date.accessioned2016-09-22T07:05:50Z
dc.date.available2016-09-22T07:05:50Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2450-4491
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/19654
dc.description.sponsorshipPublikacja finansowana przez Wydział Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydział Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesNauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne;1
dc.subjectKatedra UNESCOpl_PL
dc.subjectIERFApl_PL
dc.subjectBiennale Międzynarodowe Edukacji, Kształcenia i Praktyk Profesjonalnychpl_PL
dc.titleKatedra UNESCO: Kształcenie i Praktyki Profesjonalne (Chaire UNESCO »Formation et des Pratiques professionnelles») — zakres aktywnościpl_PL
dc.title.alternativeChaire UNESCO »Formation et des Pratiques professionnelles» — Scope of Activitypl_PL
dc.typeOtherpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by WNoW, Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number194-199pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.contributor.authorBiographicalnoteEwa Marynowicz-Hetka — pedagog społeczny, profesor w Uniwersytecie Łódzkim, kierownik Katedry Pedagogiki Społecznej UŁ; doktor honoris causa Uniwersytetu w Ostrawie (Rep. Czeska). Zainteresowania badawcze: narzędzia analizy pola działania pedagoga społecznego; kształcenie do pola praktyki; pedagogika społeczna jako dyscyplina akademicka i jako orientacja działania.pl_PL
dc.contributor.authorBiographicalnoteEwa Marynowicz-Hetka — social pedagogue, professor at the University of Łódź, Head of the Department of Social Pedagogy at the University of Lodz, Doctor Honoris Causa of the University of Ostrava (Czech Republic). Research interests: tools of analysis of the social pedagogue’s field of activity, training for the field of practice, social pedagogy as an academic discipline and as an orientation of activity.pl_PL
dc.referencesBarbier J.-M. (2011) Vocabulaire ďanalyse des activités, Paris, PUFpl_PL
dc.referencesBateson G. (1979) La nature et la pensée, Paris, Seuil.pl_PL
dc.referencesCastoriadis C. (1975) L’institution imaginaire de la societé, Paris, Editions du Seuil.pl_PL
dc.referencesDewey J. (1968 [1947]) Éxpérience et education, tłum. na j. francuski M. A. Carroi, Paris, Librairie Armand Colin.pl_PL
dc.referencesDonzelot J. (2005) Comment gouverner les sociétés libérales? Ľeffet Foucault dans le monde anglo-saxon. Discussion entre Jacques Donzelot et Colin Gordon, „Esprit” nr 3/19, s. 82-96.pl_PL
dc.referencesJodelet D. (1994) (red.) Les représentations sociales, Paris, PUF.pl_PL
dc.referencesMarmoz L., Marmoz R. (2014) (red.) La recherche en éducation. Pluralité et complexité, Paris, ĽHarmattan.pl_PL
dc.referencesMorin E. (2007) Vers ľabime?, Paris, Ľ Herne.pl_PL
dc.referencesRadlińska H. (1935) Stosunek wychowawcy do środowiska społecznego. Szkice z pedagogiki społecznej, Warszawa, Nasza Księgarnia.pl_PL
dc.referencesWitkowski L. (2014) Niewidzialne środowisko. Pedagogika kompletna Heleny Radlińskiej jako krytyczna ekologia umysłu i idei i wychowania. O miejscu pedagogiki w przełomie dwoistości w humanistyce, Kraków, Oficyna Wydawnicza „Impuls”.pl_PL
dc.identifier.doi10.5604/17339758.1173573
dc.relation.volume1pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord