Show simple item record

dc.contributor.authorCZYZEWSKI, STEFAN
dc.date.accessioned2017-01-09T07:07:15Z
dc.date.available2017-01-09T07:07:15Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn1689-4286
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/20317
dc.descriptionUwaga techniczna – ponieważ tekst nie jest interpretacją a tylko relacją tytułowej problematyki, nie ma również charakteru polemicznego, w związku z czym, nie posiada odsyłaczy w tekście (wykaz źródeł wykorzystanych przy jego redakcji został zamieszczony na końcu publikacji).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Filozofii Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesInternetowy Magazyn Filozoficzny Hybris;35
dc.titlePrzełomowy moment w historii TV – zapis cyfrowypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Internetowy Magazyn Filozoficzny HYBRIS 2016pl_PL
dc.page.number232-245pl_PL
dc.referencesCzyżewski Stefan, Technologiczne uwarunkowania definicji obrazu w technologiach video. Część I Obraz analogowy. „Kamera. Film & Tv”, nr 1/2004 (10).pl_PL
dc.referencesCzyżewski Stefan, Technologiczne uwarunkowania definicji obrazu w technologiach video. Część II Obraz cyfrowy. „Kamera. Film & Tv”, nr 2/2004 (11).pl_PL
dc.referencesBarclay Steven, The Motion Picture Image. From Film to Digital. Focal Press, Boston, Oxford, Auckland, Johannesburg, Melbourne, New Delhi 2000.pl_PL
dc.referencesDigital Vision. Grading. Finishing. Masterin. Restoration. www.digitalvision.se, Sweden, USA, United Kingdom, Hong Kong.pl_PL
dc.referencesEuropean Broadcasting Union Technical Review. Special Supplement 1998, Editeur Responsible: P.A. Laven, European Broadcasting Union, Society of Motion Picture and Television Engineers. Geneva 1998.pl_PL
dc.referencesFalk David, Brill Dieter, Stork David, Seeing the Light. Optics in Nature. Photography, Color, Vision, and Holography. Harper & Row, Publishers. New York, Cambridge, Philadelphia, San Francisco, London, Mexico City, Sao Paulo, Singapore, Sydney 1986.pl_PL
dc.referencesGoodman Robert M, Goodman’s Guide to the Panasonic SDX900. AMGMedia Publisher, USA 2005.pl_PL
dc.referencesHorton Mark, Mumby Clive, Owen Steve, Pank Bob, Peters Danny, On-Line Non-Linear Editing. Quantel Ltd. 1997pl_PL
dc.referencesInformacja obrazowa. Własności i detekcja promieniowania e-m. psychologia widzenia. Przetwarzanie obrazów, red. Ostrowski Marek. Kopystyńska Aleksandra, Promieniowanie elektromagnetyczne; Petrykiewicz Jan, Mikołajczyk Małgorzata, Zjawiska falowe w optyce. Optyczne układy obrazujące; Rosiński Kazimierz, Rola detektorów w układach obrazujących i analizatorach promieniowania; Rosiński Kazimierz, Detektory fizyczne; Zaleski Adam, Jabłonka Stanisław, Detektory chemiczne; Jabłonka Stanisław, Barwa i metody wyrażania bodźców barwowych; Ostrowski Marek, Detektory biologiczne; Młodkowski Jan, Psychologiczne aspekty przetwarzania informacji wizualnej; Młodkowski Michał, Przetwarzanie cyfrowe i analiza obrazów; Wydawnictwa Naukowo-Techniczne. Warszawa 1992.pl_PL
dc.referencesInvisible Post Production. Episodic Effects For Television, A Special Suplement of Clips Magazine, Quantel Ltd. www.quantel.com.pl_PL
dc.referencesKindler-Jaworska Elżbieta, Przewodnik po telewizji cyfrowej, TVP S.A. Ośrodek Szkolenia – Akademia Telewizyjna. Warszawa 2000.pl_PL
dc.referencesKowalik Maciej, Analogowe sygnały wizyjne PAL i komponent. Materiały szkoleniowe, Ośrodek Szkolenia i Analiz Programowych TVP S.A. Zespół Szkoleń Technicznych. Warszawa, październik 1999.pl_PL
dc.referencesKulikowski Juliusz Lech, Informacja i świat w którym żyjemy, Wiedza Powszechna. Warszawa 1978pl_PL
dc.referencesKurek Tadeusz, Realizacja programów telewizyjnych, Wydawnictwa Radia i Telewizji. Warszawa 1980.pl_PL
dc.referencesiszczak Stanisław, Teoretyczne zasady reżyserii dźwięku w radiofonii i telewizji, Wydawnictwa Radia i Telewizji. Warszawa 1976.pl_PL
dc.referencesMPEG-2. Encyklopedia www.mpeg-2.net. The Complete Guide To MPEG-2 and Related Terminology, red. Turcotte Samuel, MediaWare, Sun Microsystems, Vision Tech. Canberra, Palo Alto, Herzliya 1999.pl_PL
dc.referencesNeyman Yuri, Riviere Sacha, in collaboration with Steen Russell, Your Dailies Choice: Through Control System (T.C.S.)TM, Cinematograpger’s Control Chart “GAMMA=1c”. User Manual. GAMMA & DENSITY Co., Inc.pl_PL
dc.referencesRealizacja obrazu filmowego i telewizyjnego, Zeszyt 25, red. zeszytu: Nowicki Marek. Wydawnictwa Radia i Telewizji. Warszawa 1980.pl_PL
dc.referencesSoft Machines and the Cinematographic Imaginary. Nowe media i film. Międzynarodowa konferencja, Media Desk Polska, Centrum Sztuki WRO, Plus Camerimage. Łódź 2007.pl_PL
dc.referencesThe Digital Fact Book. A reference manual for the broadcast TV & post production industry; red. Pank Bob; Edition 8; Quantel Ltd. 1988, 89, 90, 91, 92, 94, 96pl_PL
dc.referencesThroup David, Film in the Digital Age. Quantel Ltd 1996.pl_PL
dc.referencesUhma Marek, Elementy technologii telewizyjnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2007.pl_PL
dc.referencesWalczyk Jan, Podstawy systemów telewizji użytkowej, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności. Warszawa 1982.pl_PL
dc.referencesWybrane zagadnienia techniczne TV-kolorowej, red.: mgr inż. Cz. Klimczewski, Biuro Kadr i Szkolenia Wydział Szkolenia i Doskonalenia Zawodowego. Warszawa 1971.pl_PL
dc.referencesWysocka Elżbieta, Wirtualne ciało sztuki. Ochrona i udostępnianie dzieł audiowizualnych, Narodowe Centrum Kultury. Warszawa 2013.pl_PL
dc.relation.volume4pl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record