Show simple item record

dc.contributor.authorSzwabowski, Oskar
dc.contributor.authorWężniejewska, Paulina
dc.date.accessioned2017-03-15T14:30:12Z
dc.date.available2017-03-15T14:30:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1689-4286
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/20894
dc.description.abstractIn this article we use the co-autoethnography method to analyse the didactic screws. At the same time we are trying to loosen them.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Filozofii Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesInternetowy Magazyn Filozoficzny Hybris;36
dc.subjectstudiowaniepl_PL
dc.subjectautoetnografiapl_PL
dc.subjectedukacja wyższapl_PL
dc.subjectstudypl_PL
dc.subjectautoethnographypl_PL
dc.subjecthigher educationpl_PL
dc.titlePodręcznik z filozofii. Premiera (współ-autoetnografia wykładu)pl_PL
dc.typeOtherpl_PL
dc.rights.holder© Internetowy Magazyn Filozoficzny HYBRIS 2017pl_PL
dc.page.number121-138pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Szczecińskipl_PL
dc.referencesTercz, Jakub, 2015, Filozofia i to, co na zewnątrz. Wokół Manifestów dla filozofii Alaina Badiou Machina myśli, dostęp: https://machinamysli.wordpress.com/2015/07/04/filozofia-i-to-co-na-zewnatrz-wokol-manifestow-dlafilozofii-alaina-badiou/pl_PL
dc.referencesBarthes, Roland, 2012, Imperium znaków, tłum. Adam Dziadek, Warszawa: Aletheiapl_PL
dc.referencesStańczyk, Piotr, 2010, Milcząca zgoda, kultura ciszy i polityka głosu, Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja, 3 (51), ss. 25- 38.pl_PL
dc.referencesStańczyk, Piotr, 2013, Człowiek, wychowanie i praca w kapitalizmie. W stronę krytycznej pedagogiki pracy, Gdańsk: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego.pl_PL
dc.referencesRutkowiak, Joanna, 2010, O tęsknocie do uniwersyteckiej przyjaźni: przemiany w uniwersytecie, przemiany w jego ludziach, Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja, 3 (51), ss. 52-65.pl_PL
dc.relation.volume1pl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record