Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMoroz, Jacek
dc.contributor.authorŚwirko-Pilipczuk, Janina
dc.contributor.authorSzwabowski, Oskar
dc.date.accessioned2017-03-17T07:17:45Z
dc.date.available2017-03-17T07:17:45Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1689-4286
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/20902
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Filozofii Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesInternetowy Magazyn Filozoficzny Hybris;36
dc.titleDydaktyka – między filozofią a politykąpl_PL
dc.typeOtherpl_PL
dc.rights.holder© Internetowy Magazyn Filozoficzny HYBRIS 2017pl_PL
dc.page.number1-17pl_PL
dc.referencesBednarek, Joanna, 2012, Polityka poza formą. Ontologiczne uwarunkowania poststrukturalistycznej filozofii polityki, Poznań: Wydawnictwo Poznańskie.pl_PL
dc.referencesBielicka-Prus, Joanna, 2014, Po co nam autoetnografia? Krytyczna analiza autoetnografia jako metody badawczej, Przegląd Socjologii Jakościowej, 10 (3), ss. 76-95, dostępny w internecie: www.przegladsocjologiijakosciowej.orgpl_PL
dc.referencesBonefeld, Werner, 2012, Przedmowa do wydania polskiego. Uwspólnianie i niepewność [w;] Warner Bonefeld (red.), Pisma rewolucyjne w polityce postpolitycznej, Poznań: Bractwo Trojka, ss. 6-12.pl_PL
dc.referencesChang, Heewon; Ngunjiri, Wambura, Fight; Hernandez, C. Kathy-Ann, 2013, Collaborative Autoethnography, Walnut Creek, Kalifornia: Left Coast Press.pl_PL
dc.referencesClought, Ticineto, Patricia, 2000, Comments on Setting Criteria for Experimental Writing, Qualitative Inquiry, 6 (2), ss. 278-291.pl_PL
dc.referencesDahlberg, Gunilla; Moss, Peter; Pence, Alan, 2013, Poza dyskursem jakości w instytucjach wczesnej edukacji i opieki. Język oceny, tłum. Katarzyna Gawlicz, Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.pl_PL
dc.referencesD'Host, Florelle; Lewis, E. Tyson, 2015, Exhausting the fatigue university: in search of a biopolitics of research, Ethics and Education, 10 (1), ss. 49-60.pl_PL
dc.referencesEllis, Carolyn, 2004, The ethnographic I: a methodological novel about autoenthnography, Walnut Creek, CA: AltaMira Press.pl_PL
dc.referencesGawlicz, Katarzyna, 2014, Dziecko jako obywatel? Analiza podstawy programowej i wybranych programów wychowania przedszkolnego [w:] Katarzyna Gawlicz, Paweł Rudnicki, Marcin Starnawski, Tomasz Tokarz (red.), Demokracja i edukacja. Dylematy, diagnozy, doświadczenia, Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, ss. 129-153.pl_PL
dc.referencesGiroux, A. Henry, Witkowski, Lech, 2010, Edukacja i sfera publiczna. Idea i doświadczenia pedagogiki radykalnej, Kraków: Impuls.pl_PL
dc.referencesGiroux, Henry A., 2016, Toward a Politics of Revolt and Disruption Higher Education in Dengerous Times, The Radical ImagineNation, Journal of Public Pedagogy, 1, ss. 19-40.pl_PL
dc.referencesGloviczki, Peter Joseph, 2016, Memory, Presence, and Time: An Autoethnographic Postcart, Humanity & Society, 40 (1), ss.112- 113.pl_PL
dc.referencesGołębniak, Dorota, 2014, O „upedagogicznianiu” szkoły poprzez akademicki dyskurs edukacyjny: ku autoetnografii, Forum Oświatowe, 2 (52), ss. 147-169. Pobrane z: http://forumoswiatowe.pl/index.php/czasopismo/article/vie w/279pl_PL
dc.referencesGuatari, Felix; Negri, Toni, 1990, Communist Like Us, New Space of Liberty, New Lines of Alliance, tłum. Michael Ryan, Nowy Jork: Semiotext(e).pl_PL
dc.referencesHold, L. Nicolas, 2003, Representation, Legitimation, and Autoethnography: An Autoethnographic Writing Story, International Journal of Qualitative Methods, 2 (1), ss. 18-28.pl_PL
dc.referencesKacperczyk, Anna, 2014, Autoetnografia - technika, metoda, nowy paradygmat? O metodologicznym statusie autoetnografii, Przegląd Socjologii Jakościowej, 10 (3), ss. 32-74, dostępny w internecie: http://www.przegladsocjologiijakosciowej.org/index_pl.php.pl_PL
dc.referencesKępa, Ewa, 2014, Autoetnografia nie wzięła się znikąd, Parezja, 1, ss. 79- 89.pl_PL
dc.referencesKlus-Stańska, Dorota, 2010, Dydaktyka wobec chaosu pojęć i zdarzeń, Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak.pl_PL
dc.referencesKonarzewski, Krzysztof, 2004, Przedmowa [w:] Krzysztof Konarzewski (red.), Sztuka Nauczania. Szkoła, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, ss. 9-12.pl_PL
dc.referencesKowzan, Piotr, Zielińska, Małgorzata, Kleina-Gwizdała, Agnieszka, Prusinowska, Magdalena, 2015, „Nie zostaje mi czasu na pracę naukową”. Warunki pracy osób ze stopniem doktora, zatrudnionych na polskich uczelniach. Raport NOU, Gdańsk, Bydgoszcz, Warszawa: Nowe Otwarcie Uniwersytetu.pl_PL
dc.referencesKwiek, Marek et. al., 2016, Projekt założeń od ustawy: Prawo o szkolnictwie wyższym, Poznań: UAM.pl_PL
dc.referencesLewis, E. Tyson, 2013, On Study. Giorgio Agamben and educational potentiality, Nowy Jork, Londyn: Routledge.pl_PL
dc.referencesPrendergast, Monica, 2011, in exile/in flight: Two Poems From a Poetic Autoethnography of Academic Banishment, Critical Studies <-> Critical Methodologie, 11 (3), 303-305.pl_PL
dc.referencesSparkes, C. Andrew, 2000, Autoethnography and Narratives of Self: Reflection on Criteria in Action, Sociology of Sport, 17, ss. 21-43.pl_PL
dc.referencesStanding, Guy, 2014, Prekariat. Nowa niebezpieczna klasa, tłum. Krzysztof Czarnecki, Paweł Kaczmarski, Mateusz Karolak, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesStanding, Guy, 2015, Karta Prekariatu, tłum. Piotr Juskowiak, Paweł Kaczmarski, Maciej Szlinder, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesZamojski, Piotr, 2009, Ideologiczne wymiary procesu kształcenia a zakres problemowy dydaktyki [w:] Lucyna Hurło, Dorota KlusStańska, Majka Łojko (red.), Paradygmaty współczesnej dydaktyki, Kraków: Impuls, ss. 124-134.pl_PL
dc.referencesZamojski, Piotr, 2011, Uniwersytet jako sfera publiczna – wprowadzenie do projektu interwencji, Rocznik Pedagogiczny, 34, ss. 51-67.pl_PL
dc.referencesZarębski, Tomasz, 2015, Zmieńmy uniwersytet w lepszą fabrykę, Teraźniejszość-Człowiek-Edukacja, 18 (2), ss. 133-147.pl_PL
dc.relation.volume1pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord