Show simple item record

dc.contributor.authorSarul, Monika
dc.date.accessioned2017-06-13T07:34:47Z
dc.date.available2017-06-13T07:34:47Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/21947
dc.description.abstractRozprawa doktorska analizuje współczesne brytyjskie sztuki teatralne stworzone między 2000 a 2010, które są poświęcone tematowi wojen w Iraku i Afganistanie w XXI wieku. Praca jest głównie zainteresowana różnorodnymi punktami widzenia odnośnie konfliktów zbrojnych na Bliskim Wschodzie postaci, które są pośrednio lub bezpośrednio zaangażowane w te wojny – żołnierzy koalicji, zachodnich mediów i polityków, zachodniego społeczeństwa cywilnego, fundamentalistów i osób z umiarkowanymi poglądami z Bliskiego Wschodu, oraz arabskich polityków i cywili. Analiza korzysta z teorii Samuela P. Huntingtona odnośnie współczesnych konfliktów między krajami z różnych cywilizacji.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectwspółczesny dramat brytyjskipl_PL
dc.subjectdramat politycznypl_PL
dc.titleThe Variety of Perspectives on the Wars in Iraq and Afghanistan in Selected Contemporary British Playspl_PL
dc.title.alternativeRóżnorodność perspektyw na wojny w Iraku i Afganistanie w wybranych współczesnych dramatach brytyjskichpl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number195pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny Instytut Anglistykipl_PL
dc.contributor.authorEmailmonika.sarul@gmail.compl_PL
dc.dissertation.directorUchman, Jadwiga
dc.dissertation.reviewerKębłowska-Ławniczak, Ewa
dc.dissertation.reviewerFabiszak, Jacek
dc.date.defence2017-06-27


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa 3.0 Polska