Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSarul, Monika
dc.date.accessioned2017-06-13T07:34:47Z
dc.date.available2017-06-13T07:34:47Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/21947
dc.description.abstractRozprawa doktorska analizuje współczesne brytyjskie sztuki teatralne stworzone między 2000 a 2010, które są poświęcone tematowi wojen w Iraku i Afganistanie w XXI wieku. Praca jest głównie zainteresowana różnorodnymi punktami widzenia odnośnie konfliktów zbrojnych na Bliskim Wschodzie postaci, które są pośrednio lub bezpośrednio zaangażowane w te wojny – żołnierzy koalicji, zachodnich mediów i polityków, zachodniego społeczeństwa cywilnego, fundamentalistów i osób z umiarkowanymi poglądami z Bliskiego Wschodu, oraz arabskich polityków i cywili. Analiza korzysta z teorii Samuela P. Huntingtona odnośnie współczesnych konfliktów między krajami z różnych cywilizacji.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectwspółczesny dramat brytyjskipl_PL
dc.subjectdramat politycznypl_PL
dc.titleThe Variety of Perspectives on the Wars in Iraq and Afghanistan in Selected Contemporary British Playspl_PL
dc.title.alternativeRóżnorodność perspektyw na wojny w Iraku i Afganistanie w wybranych współczesnych dramatach brytyjskichpl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number195pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny Instytut Anglistykipl_PL
dc.contributor.authorEmailmonika.sarul@gmail.compl_PL
dc.dissertation.directorUchman, Jadwiga
dc.dissertation.reviewerKębłowska-Ławniczak, Ewa
dc.dissertation.reviewerFabiszak, Jacek
dc.date.defence2017-06-27


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 3.0 Polska