dc.contributor.author | Jerzyk-Wojtecka, Justyna | |
dc.date.accessioned | 2017-09-18T10:16:20Z | |
dc.date.available | 2017-09-18T10:16:20Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.issn | 0860-7435 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/22583 | |
dc.description.abstract | The article describes the basic methodological issues of the elearning and their function in the preparation of the online library training for University of Łódź students. Supported with the results of the training evaluation survey, the students’ attitude to the course and their own skills assessment of the library service knowledge was characterized. In conclusion, the demands for adjustments of the training to the needs of the academic youths have been made. | en_GB |
dc.description.abstract | W artykule przedstawiono podstawowe zagadnienia metodyczne e-learningu i ich wykorzystanie w przygotowaniu szkolenia bibliotecznego online dla studentów Uniwersytetu Łódzkiego. Na podstawie wyników ankiety ewaluacyjnej e-szkolenia scharakteryzowano podejście studentów do kursu oraz ich ocenę umiejętności własnych w zakresie korzystania z usług bibliotecznych. We wnioskach zawarte zostały postulaty dotyczące dalszego przystosowywania szkolenia do potrzeb młodzieży akademickiej. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Acta Universitatis Lodziensis. Folia Librorum;24 | |
dc.subject | e-learning | en_GB |
dc.subject | library course | en_GB |
dc.subject | library pedagogy | en_GB |
dc.subject | methodology | en_GB |
dc.subject | evaluation survey | en_GB |
dc.subject | e-learning | pl_PL |
dc.subject | szkolenie biblioteczne | pl_PL |
dc.subject | pedagogika biblioteczna | pl_PL |
dc.subject | metodologia | pl_PL |
dc.subject | ankieta ewaluacyjna | pl_PL |
dc.title | Szkolenia biblioteczne online w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego. Wyniki ankiety ewaluacyjnej | pl_PL |
dc.title.alternative | Online library courses in University of Lodz Library. Results of evaluation survey | en_GB |
dc.type | Article | pl_PL |
dc.rights.holder | © Copyright by Authors, Łódź 2017; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2017 | pl_PL |
dc.page.number | [111]-131 | |
dc.contributor.authorAffiliation | Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego, Oddział Informacji Naukowej i Prac Naukowo-Dydaktycznych | |
dc.identifier.eissn | 2450-1336 | |
dc.references | Barczak, Andrzej [i in.] (2009). Zdalna edukacja. Potrzeby, problemy, szanse i zagrożenia . Warszawa: Instytut Audytu i Ewaluacji. | pl_PL |
dc.references | Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego (b.d.). Pobrane 1 sierpnia 2016, z: http://www.lib.uni.lodz.pl/?idx=ogolne. | pl_PL |
dc.references | Broszkiewicz, Wojciech (2014). Młodzi o młodości – definiowanie młodości i cech osobowościowych młodzieży w kontekście współczesnych wyzwań. Rocznik Lubuski, 40, część 2A. Pobrane 31 marca 2016, z: http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.desklight-2ca44657-973e-4115-9f86-03ae13407070. | pl_PL |
dc.references | Jerzyk-Wojtecka, Justyna (2015). Biblioteka XXI wieku – zakłócenia w komunikacji pomiędzy bibliotekarzem a użytkownikiem: jak się porozumieć? W: Książka i biblioteka w procesie komunikacji społecznej, (s. 383–400). Wrocław: Atut. | pl_PL |
dc.references | Juszczyk, Stanisław (2002). Edukacja na odległość. Kodyfikacja pojęć, reguł i procesów. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek. | pl_PL |
dc.references | Kramek, Zbigniew (red.) (2007). Teoretyczno-metodyczne podstawy rozwoju e-learningu w edukacji ustawicznej. Radom: Instytut Technologii Eksploatacji – Państwowy Instytut Badawczy. | pl_PL |
dc.references | Kubiak, Mirosław J. (2000). Wirtualna edukacja. Warszawa: „Mikom”. | pl_PL |
dc.references | Kurkowska, Ewa J. (2012). Platformy e-learningowe w działalności dydaktycznej bibliotek publicznych uczelni akademickich. E-Mentor, 4. Pobrane 29 czerwca 2016, z: http://www.e-mentor.edu.pl/mobi/artykul/index/numer/46/id/954. | pl_PL |
dc.references | Kuźmicz, Krzysztof (2015). E-learning. Kultura studiowania w przestrzeni sieci . Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. | pl_PL |
dc.references | Plebańska, Marlena Kula, Izabela (2011). E-learning: treści, narzędzia, praktyka. Warszawa: ALMAMER Szkoła Wyższa. | pl_PL |
dc.references | Siemieniecki, Bronisław (red.) (2005). Kształcenie na odległość w świetle badań i analiz. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek. | pl_PL |
dc.references | Wagner, Jarosław (2011). Kształcenie na odległość wspomagane komputerowo jako element procesu edukacji pedagogów. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek. | pl_PL |
dc.contributor.authorEmail | justyna.jerzyk@lib.uni.lodz.pl | |
dc.identifier.doi | 10.18778/0860-7435.24.08 | |
dc.relation.volume | 1 | pl_PL |